Opprop 21.nov.

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Ny dag,nytt opprop:DSkjer det noe gøy hos deg i dag da?:D

Og endelig var vår mnd. her: NOVEMBER!!!!!:talk017

Legg gjerne inn info om kontroller, hvor mange uker på vei dere er o.l (helt frivilig altså) så fører jeg inn :)
Jeg setter en smiley bak nicket deres når dere har meldt dere for dagen, skjer det noe hos deg setter jeg opp en stjerne og samler dere under oppropslista :)

Har født:

25/10- Hesteviskeren. :dummy1:

1/11- LydiaRun:dummy1:

2/11-Malla mari :dummy1:

3/11 Frk.Vims:dummy1:

4/11 Fride:dummy1:
rusk-:dummy1:

5/11 Ms.T:dummy:
hunnykaos:dummy:

6/11 sjasmi:dummy1:
Rosahårdått:dummy:
Blu-Ray-:dummy1:
Ani82-:dummy1:
Attpåklattenognr3:dummy:
Guriks :dummy:
Novchica:dummy1:
Twinkletwinkle:dummy1:

7/11 Murmel:dummy:

9/11 Tessa90:dummy:
LSførstegangs-:dummy:

10/11 Koink :dummy1:

11/11 Nora89 :dummy1:
Prikkeliten :dummy:
Bergenbaby2015 :dummy1:
Venternr.2 :dummy1:

12/11 AD80:dummy1:
Beckybecks:dummy1:
Lillemy1

14/11 Totoro:dummy:

15/11 Gladys :dummy:
Alvemammaen:dummy:
Macronelle :dummy1:
Gg87:dummy:

16/11 Linselusen.:dummy:

17/11
Alita-:dummy1:
KjempeSpennende-:dummy:

19/11
Allimac86:dummy1:

20/11 Mariatrond:dummy1:
Lille Banana:dummy:
jahoo:dummy:

29okt:
Stinemor: )- :confused004:confused004:confused004

11nov:

Rullepølsa-

12nov:
Milla_84-

14nov:
LillePersille2015 -41+3,7 dager på overtid. Igangsetting på ons! :)

18nov:
Spiritanimal-

19nov:

2sweet-
Linnie-

20nov:
Dalsfrua-
Mammaforførstegang<3-

22nov:
Christine92-Rier som kommer og går. 4cm åpning!! Heia heia! :gen014:gen014:gen014:anyone

24nov:
CarinaKay-
Skåris-

25nov:

Tesa-
Novemberlykke<3

26nov:

prippen-
LykkeNovember- KS 16/11. :confused004:confused004
Undomiel-

27nov:

Cate91-

28nov:

Milliun-

30nov:

amse90
Bkno1784672

1des:

Synnøve:)-38+6:)

Symboler:
:happy093.-vannet har gått.
*- jm./lege.
:gen014-rier

Last edited:
41+3, 7 dager på overtid :p Masse slim, litt blod og maserier. Spent på om det skjer noe snart :) Ellers har jeg time til igangsetting på onsdag..

40 + 4! 1 dag på overtid og det ser ikke ut som om den lille har lyst til å komme ennå. Fått time til overtidskontroll på fredag 27.11!

40+6- - 3 dag over termin. våknet med blodig utflod og kraftig rie i natt som enda kommer. Har vekslet mellom rosa og brunt, det kommer veldig mye. Jeg hadde rier i natt, smertefulle, men de ga seg i dag tidlig. I hele dag har de kommet og gått med 7mim mellomrom, for så å ta et par timers pause.....
Vil jo anta noe er på gang, eller?

Last edited:
Da kom endelig Viljar til verden :) 9 dager på overtid, 3675g og 50,5 cm :) helt perfekt! jeg våknet klokken 03.00 i natt og ble lagt inn 05.30. Vannet gikk da vi kom på sykehuset, men kun 3 cm åpning. Etter 3,5 intensive timer var han ute 08.50 :)

1 dag på overtid nå. Har fortsatt regelmessige maserier, hatt massive mengder med slim + noe blod de siste 4 dagene.
Overtidskontroll på mandag.

På 3 dagen med mensmurringer og maserier/kynner nå, begynner og bli lei -.-
39+5

2 dager på overtid! Nedpress og murringer, men ikke regelmessig. Litt nå og da bare. Overtidskontroll på torsdag, men håper noe skjer før det!

40+6- - 3 dag over termin. våknet med blodig utflod og kraftig rie i natt som enda kommer. Har vekslet mellom rosa og brunt, det kommer veldig mye. Jeg hadde rier i natt, smertefulle, men de ga seg i dag tidlig. I hele dag har de kommet og gått med 7mim mellomrom, for så å ta et par timers pause.....
Vil jo anta noe er på gang, eller?
Hørtes ut som min start. Du er sikkert i gang nå? Lykke til!

40+5 og 2 dager på overtid. Var på kontroll i går og fikk konstantert 2-3 cm åpning, modent og tøyelig (hadde helt glemt hvor vondt det var) idag så kom det slim+litt blod, så det må vell være noe av slimproppen?! Ny opplevelse for meg, så nå er jeg veldig spent for natten og morgendagen. Kjenner ikke noe annet en kynnere og murringer..
Overtidskontroll på Ahus på torsdag om det ikke skulle skje noe

Vannet gikk natt til 21 november. Ligger med uregelmessige rier, men skal inn i morgen tidlig 8.30 for igangsettelse hvis ingenting skjer av seg selv. Termin 22 november og ser ut til at lillegutt kommer da :-)

Skal på Ahus ja :)
40+5 og 2 dager på overtid. Var på kontroll i går og fikk konstantert 2-3 cm åpning, modent og tøyelig (hadde helt glemt hvor vondt det var) idag så kom det slim+litt blod, så det må vell være noe av slimproppen?! Ny opplevelse for meg, så nå er jeg veldig spent for natten og morgendagen. Kjenner ikke noe annet en kynnere og murringer..
Overtidskontroll på Ahus på torsdag om det ikke skulle skje noe
Ahus? Jeg har time der onsdag! Kanskje vi havner vegg i vegg :D

Jeg skal også på ahus! Overtidskontroll på torsdag om ikke noe skjer før :)

Hurra! I går kveld kom endelig lillebror til verden! :)

Back
Topp