OPPROP 21 MAI

smil

Blir kjent med forumet
er på plass og passe lei- 10 dager over termindatoen og ingen tegn på fødsel! grrrr......!!!![:@]
er vi mange som "går over tiden" nå?

[:)]jeg er her,har ennå 3 dager til termin.lykke til alle dere som er på overtid måtte det skje noe hos dere snart........

Er her jeg også....Termin på lørdag!! Men i går hadde jeg antydning...så håper det ike er så lenge igjen!!!

LYkke til alle som er så langt over termin, dere får trøste dere med at uansett er det ikke lenge igjen nå!! Ti dager over tid, det er maks 4 dager venting!!!

Klem fra J.elise!!

7 dager over termin og fremdeles her[&o]

jeg er her 8 dager over termin her [:@]

Er her jeg også. Har faktisk menstermin i dag, men ikke ultralystermin før om 8 dager. Har endel kynnere - men ikke noe tegn på at de skal bli regelmessige.

Har startet og strikke et babyteppe, for å prøve å få tiden til å fly. [;)] Gleder meg vannvittig til å møte den lille!

Er her jeg også..... enda...

Er her jeg også.....

7 dager igjen til termin.... Dagene går jo bare såååååååå sakte!!!

å jeg er jammen her jeg også - 5 dager over terminå  nå må det bare skje noe snart......

Er her jeg også, men i dag har jeg gjort rent hele huset, sopet ute + en lang kjellertrapp (utvendig) + rakt plenen. Prøver å få fortgang på saker, men er helt pudding nå, [:D]. SOVE

er her enda, men i morgen er det over!!![:D] skal på sykehuset kl. 9 og bli satt i gang!! håper det går relativt kjapt!![;)]

er her jeg også.... en uke til termin..så blir nok her noen dager til desverre..

Back
Topp