sweeti88 Forelsket i forumet 21 Mai 2013 #22 snippogsnapp skrev: Har visst forsvunne eg.. fødte en gutt 17 mai termin i dag Klikk for å utvide … Har ikke forsvunnet, bare flyttet deg til har født lista
snippogsnapp skrev: Har visst forsvunne eg.. fødte en gutt 17 mai termin i dag Klikk for å utvide … Har ikke forsvunnet, bare flyttet deg til har født lista
S snippogsnapp Forumet er livet MAI 2013 21 Mai 2013 #23 sweeti88 skrev: Har ikke forsvunnet, bare flyttet deg til har født lista Klikk for å utvide … Haha satt å leste på overtid listen eg vist syns det var noe rart, for så meg jo på har født lista hinn dagen
sweeti88 skrev: Har ikke forsvunnet, bare flyttet deg til har født lista Klikk for å utvide … Haha satt å leste på overtid listen eg vist syns det var noe rart, for så meg jo på har født lista hinn dagen
B besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP 21 Mai 2013 #24 gla'jenta78 skrev: Tråkker rundt på Ullevål med ballongen min jeg Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Høreskoselig ut...håper den detter ut snart Sent from my GT-P7310 using BV Forum
gla'jenta78 skrev: Tråkker rundt på Ullevål med ballongen min jeg Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Høreskoselig ut...håper den detter ut snart Sent from my GT-P7310 using BV Forum