Utålmodig84
Blir kjent med forumet
Uflaks at de stoppa!Still a huge mamaSnakka med føden i går pga kraftige regelmessige kynnere og ble enig om at jeg skulle ringe tilbake og komme inn når de tok seg opp i intensitet. De stoppa i steden
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uflaks at de stoppa!Still a huge mamaSnakka med føden i går pga kraftige regelmessige kynnere og ble enig om at jeg skulle ringe tilbake og komme inn når de tok seg opp i intensitet. De stoppa i steden
![]()
Forstår jeg godt, at babyen ikke vil dele bursdag med kusina di, delt bursdag betyr jo delt oppmerksomhetStill here! Idag har kusina mi bursdag og ho har sagt hun vil dele den, men ser ikke ut som denne bebisen er enig. Nå setter jeg min lit til fullmåne i morgen, stripping på tirsdag og 25.februar (som har vært en dato som har sittet i hodet siden jeg fant ut jeg var gravid)...
Hvor typisk er ikke det?Still a huge mamaSnakka med føden i går pga kraftige regelmessige kynnere og ble enig om at jeg skulle ringe tilbake og komme inn når de tok seg opp i intensitet. De stoppa i steden
![]()
I like your styleHvor typisk er ikke det?Satse på du fikk en god pause fordi du skal føde i dag!
![]()
Åååå du er heldigEnn så lenge, satser på i løpet av dagen! Har hatt regelmessige tak siden halv 7, blødninger og noe jeg er ganske sikker på var vann. Får håpe det kommer mer, så blir det vel en tur opp på føden i løpet av dagen for en sjekk hvertfall6 dager på overtid og menstermin i dag
![]()
Hvorfor ble det utsatt??Fortsatt her, fått utsatt igangsetting til i morgenog etter null søvn i natt var jeg litt gla når dem ringte fra sykehuset
![]()
Fortsatt her jeg og. 2 dager på overtid i følge oul-termin. Idag skal mannen vaske bad of skifte sengetøy, og jeg skal støvsuge og vaske gulv (hvis jeg får lov av mannen) . Bare sånn at alt er klart til baby evt kommer.
Ja, helt klart! Vi er ikke gravide for evig og alltid.. Tror jeg.. hihiPå en måte er det jo sånn for meg også, men på en annen måte klarer jeg å trøste meg med at min tur også kommer snart![]()
Fordi legen hadde egentlig regnet feil siden det var 10 dager på overtid, også ville de helst vente til dag 11. Litt skuffa, men samtidig så får jeg tid til å slappe av litt mer når jeg vil tro det blir slitsomt ogsåHvorfor ble det utsatt??
Helt enig, og ikke minst hver gang telefonen ringer så orker jeg nesten ikke å svare engang, for jeg vet hva folk spør om, og det er like kjedelig hver gang å svare " nei, jeg kjenner ingen tegn til fødsel" bla bla blaJa, helt klart! Vi er ikke gravide for evig og alltid.. Tror jeg.. hihi
I går klarte jeg å glemme at jeg var gravid for første gang på hundre år. Hadde lagt PC'en i senga og skulle se siste ti minuttene av Hunger Games. Formelig kastet meg på senga, med magen ned. Knærne først heldigvis, men hele planen var å slenge seg på magen og kjapt se siste del. Fikk meg en real wakeupcall da ja. IKKE deilig.Skulle ønske jeg hadde hatt fler av de øyeblikkene siste ukene/månedene hvor jeg faktisk klarte å glemme det helt. Alt går jo så tregt når man går og tenker på det HELE tiden.
Og det hjelper særdeles dårlig at alle rundt en sier "h*n kommer når h*n kommer, slapp av". "Slapp heeeelt av, jeg gikk 14 dager over tida med begge mine - så du må bare vente skal du se". Blir bare irritert av sånt. Ikke de som går og venter hvert minutt og sekund av dagen
![]()
Kjipt!!Fordi legen hadde egentlig regnet feil siden det var 10 dager på overtid, også ville de helst vente til dag 11. Litt skuffa, men samtidig så får jeg tid til å slappe av litt mer når jeg vil tro det blir slitsomt også![]()
Ja, know the feeling. Folk jeg ikke har hørt fra siden før jul liksom sender plutselig melding "HeiHelt enig, og ikke minst hver gang telefonen ringer så orker jeg nesten ikke å svare engang, for jeg vet hva folk spør om, og det er like kjedelig hver gang å svare " nei, jeg kjenner ingen tegn til fødsel" bla bla blaDet er nesten så jeg føler at jeg må skuffe folk hver gang, for de venter tydeligvis like mye som meg
![]()
Innlagt med sikker vannavgang nåÅååå du er heldigkrysser fingre for at du kommer i mål i løpet av dagen
endelig skjer det noe...
Samme her. Sender de mld på sms eller face så svarer jeg som regel, men orker ikke snakke med noen. Hater å høre forventningene i stemmene deres... Jeg tar telefonen når mamma ringer, men orker ikke snakke med andre.Helt enig, og ikke minst hver gang telefonen ringer så orker jeg nesten ikke å svare engang, for jeg vet hva folk spør om, og det er like kjedelig hver gang å svare " nei, jeg kjenner ingen tegn til fødsel" bla bla blaDet er nesten så jeg føler at jeg må skuffe folk hver gang, for de venter tydeligvis like mye som meg
![]()