Opprop 21 desember !

Linka

Gift med forumet
Følgende januarmammaer må melde seg idag :

* Careen ( 03 januar )

* Løven ( 03 januar )

* Linka ( 04 januar )

* Sara73 ( 07 januar )

* Linni ( 09 januar )

* MB ( 13 januar )

* Homma ( 15 januar )

* Lena28 ( 15 januar )

* Mallu ( 17 januar )

* Renate79 ( 17 januar )

* Fiorelina ( 18 januar )

* Chilli24 ( 20 januar )

* Terese ( 20 januar )

* Star83 ( 20 januar )

* Gry ( 21 januar )

* Snart2 ( 23 januar )

* Sicaa ( 25 januar )

* Trulte74 ( 26 januar )

Dagens sitat :

Det er like vanskelig å være litt demokratisk som å være litt gravid.

Michael Davies

Henger i her enda. Koselig og våkne til melding om at en liten prins har kommet til verden. Har ingen kynnere nå så jeg holder vel over nyttår tenker jeg.
Klem[:)]

Her er jeg også!
mindre kvalm i dag - bare litt "tynnslitt" etter 3 dager uten matlyst (pga kvalmen)
veide meg i dag, og veide jammenmeg det samme som FØR jeg ble gravid [8|]

merker at magesyra begynner å bli ensom, for den kommer OFTE opp og hilser på[8D]

Jeg er her enda jeg og [:D]
men magen er veldig sliten og øm etter kynnerene som har jobba så veldig. Kommer noen av og til enda men ikke vært 4 min [:D]

Er her jeg også, har ingen kynnere nå jeg heller så jeg krysser fingrene for at jeg kommer over julaften....[:D]...helst nyttår da.

Jeg er her også!!!
Merker jeg begynner å bli hoven i kroppen, håper ikke jeg fylles helt opp med vann siden det fremdeles er 4-5 uker igjen. Vil ikke se ut som en månefisk heller..

Henger med. men lurer på om gutten har begynt å flytte seg ned i bekkenet. Har i de siste ukene hatt store problemer med magesyre men nå er det mye bedre.[:D] Men sparkene gjør vondt nå ønsket at han skulle legge seg med hodet ned, men det var ikke vondt når han sparker ned. Oppunder ribbebena er det sykt vondt for tiden[:@]

her e vi... [:D] Alt virker bra...

Er her jeg og. Kom nettopp hjem fra jordmor og alt stod bra til bortsett fra at hun også denne gangen var usikker på leiet. Nå er jeg i uke 36 og fikk henvisning til ultralyd, så får vi se om denne babyen også sitter godt. Jeg kan ikke tro at jeg skal få setefødsel en gang til! Håper jeg slipper det styret denne gangen. Selv om det gikk kjempebra sist og jeg fødte vaginalt er jeg mye mer usikker denne gangen, så jeg håper for all del at jeg får hodet ut først nå!
Den tid den sorg, men jeg er selvfølgelig veldig spent nå!

Jippi tilbake på nett igjen! Har ikke vært noe ekstra mens jeg har vært borte. Var på kontroll i dag hos jordmor, og alt er bra fortsatt. Vokser som han skal. Men jeg er i elendig form. Plages mye med bekkenet og med smerter i ryggen. Men jeg skal holde ut!

Det er grusomt med smerter i bekkenet ja, jeg har vasket gulvene har i dag og da kan jeg nesten ikke gå eller bevege meg noe særlig. Får kjempe smerter nede i skrittet...[:'(][:@]

Føler med dere damer. Jeg har de samme problemene. Ikke moro og føle seg som en gammel dame. Om natta tar det tid og snu kroppen altså.
Klem

Ja det er helt forferdelig å snu seg på natta, det gjør jo så utrolig vondt [&:]. Gleder meg til å kunne ligge som jeg vil og snu meg som jeg vil... Vil at alt skal bli som før jeg...he he.

Er mye tyngre å gå et svangerskap enn det jeg hadde trodd, har alltid missunt de gravide damene jeg har sett og trodd at det nesten bare er fryd og gammen.....men den gang ei..[:D]
Men det er verdt det altså...

eg er med på den. Alle så så lykkelige ut, men det er ikke bare bare med hormoner og alt det som følger med. Gleder meg til å ligge på magen igjen. Det er bare der jeg sover best så etter at jeg ikke kunne det har ikke søvnen blitt det samme.
Klem

Det skal bli en drøm å ligge på magen ja og flat på ryggen.[:D]

Men det blir vel så som så med nattesøvnen fremover etter at nurka er født tror jeg[:D][:D]

Er såvidt tilbake på nett her jeg og nå,og venter og venter på lillemor...
Er nå 4 uker igjen,men hadde vært deilig å få det overstått![;)]

Det tror jeg også, men som jeg sier er det bedre med to - fem timer god søvn og så opp enn en - to timer dårlig søvn og tisse og et par til.
Klem

Ja igrunn enig der[:D][:D][:D]. Får håpe bebisen ligner på sambo, for jeg gråt mine 3 første leveår pga at jeg var så sint... stakkars mamma...[:D][:D]
Sinnet har heldighvis gitt seg da... he he..

Hehehe,.... da får vi håpe du ikke får en som gråter hele tiden.

Back
Topp