madison25 Glad i forumet 21 Aug 2013 #21 Må bare få korrigere fødselsvekten, jenta mi var 3230gr og 50cm Hun har forresten fått navnet Leah <3 Gratulerer til alle nye som har født og sender masse fødestøv til alle dere som fortsatt venter Snart er alle augustbabyene her! <3
Må bare få korrigere fødselsvekten, jenta mi var 3230gr og 50cm Hun har forresten fått navnet Leah <3 Gratulerer til alle nye som har født og sender masse fødestøv til alle dere som fortsatt venter Snart er alle augustbabyene her! <3
L Lene_84 Elsker forumet 22 Aug 2013 #22 madison25 skrev: Må bare få korrigere fødselsvekten, jenta mi var 3230gr og 50cm Hun har forresten fått navnet Leah <3 Gratulerer til alle nye som har født og sender masse fødestøv til alle dere som fortsatt venter Snart er alle augustbabyene her! <3 Klikk for å utvide … Flott navn, det ville eg ha på eldste her om han hadde vært jenta Eg har sikkert vært litt trøtt når eg har skrevet innlegget :/
madison25 skrev: Må bare få korrigere fødselsvekten, jenta mi var 3230gr og 50cm Hun har forresten fått navnet Leah <3 Gratulerer til alle nye som har født og sender masse fødestøv til alle dere som fortsatt venter Snart er alle augustbabyene her! <3 Klikk for å utvide … Flott navn, det ville eg ha på eldste her om han hadde vært jenta Eg har sikkert vært litt trøtt når eg har skrevet innlegget :/