Opprop 20.september :)

Er her, 35+5 idag :) Skal til jm 12.30 å evere urin og sjekke blodtrykk etter beskjed fra føden igår, er spent!

38+2 i dag og er her enda :) Kjenner murringer, men ikke noe action ellers. Vil gjerne at hun skal komme ut nååååå!!

Er her 37+4 ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

37 uker i dag, and still here!

Jeg er her :) Jeg er 36 + 2 uker på vei i dag og det er ei uke til permisjonen min starter! :)

Jeg er her, 36+3 idag... Ble SM 100 % de siste dagene før permisjon igår, skulle bare jobbe t.o.m. førstkommende onsdag da, men blodtrykket var høyt og fikk streng beskjed om å ta det med ro... Ellers er jeg av en eller annen grunn veldig øm i et ribbein øverst på venstre side, aner ikke hva jeg har gjort jeg... Ømt.. Vondt når jeg hoster, og får litt kvalmebyger når jeg hoster... Hmm... Og ja... Litt forkjølet... Samboeren har smittet meg... Ellers som vanlig! Masse liv i magen da :)

Er her :) 36+4 :) Skal på kontroll/undersøkelse idag på sykehuset :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ingen fødsel her :-/ uke 38+5 i dag. Hadde masse nedpress og stiv og øm mage i natt, men neida.. ingenting har skjedd :-p

Sendt fra mobilen.

34+6...fortsatt her en stund til;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er her sjæl.
Så psykisk innstilt på at det var fullmåne at jeg endte opp med kynnere til tusen. Men hadde en del slim inatt, så mon tro om slimproppen er på vei ut..
Men det kan jo fortsatt ta daaaaaaaaager og ukeeeer. Hehe. :D

Back
Topp