OPPROP 20 April

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
De som skal melde seg idag eller via en sladrevenn er:

MammaAne    

frøken my   

Sandra21

MsMarte 

Lillea   

elkva   

Mamma27   

tyren81   

mailille   

seilø   

vettis   

snart_4_barn   

Bennie   

Junie79

maiblomst   

Fiorellina   

Mai Gull   

Badekar   

Divinity   

Jeg er her!! [:D] ingen store forandringer....

Jeg er her ja[:D] Masse kynnere, har vært hos legen i dag, etter målene var lille gull 3300gram. Magen til babyen var visst nok stor, og hode lite....?![8|] Men han mente at babyen ville nok ikke komme før rundt 15 mai...

Jeg er her [:D]

ORIGINAL: Mai gull

Jeg er her ja[:D] Masse kynnere, har vært hos legen i dag, etter målene var lille gull 3300gram. Magen til babyen var visst nok stor, og hode lite....?![8|] Men han mente at babyen ville nok ikke komme før rundt 15 mai...

Hva betyr det?[8|]
Litt fordel at h*n har lite hode når h*n skal ut da[;)]

Jeg er her også!!

Vært hos legen i dag, alt fint med oss begge!![:)]
    Eneste hadde høyt blodtrykk i dag... og en del protein, men.. har egentlig hatt det igjennom hele svangerskapet så det var ikke så veldig nytt for min del.. skal på kontroll en gang i uka frem til fødsel nå da, så blir fulgt opp!![:)][:)]
    Har begynt å få vann i kroppen[&:] (egentlig litt greit at det var det, syns jeg har lagt LITT for mye på meg i d siste..[8D][:)]) Ellers ligger bebisen min langt nedi bekkenet, herlig!![:)]

Er her i dag og, ikke så rart, har ikke termin før om 2 uker[;)]

jepp her i dag også.

Jeg er her også! [:)]

Var blitt litt av en liste med meldepliktige nå [:D] 
Jeg er ihvertfall her [:)]

Halloisen!!![:)]Gravid i dag også!![:D]

Er her![:)]

Hallo hallo[:)] her er jeg!

Hellu!
masse kynnere.. presser skikkelig i bekkenet! Ellers alt normalt.. [:D]

Ble litt smånervøs i går kveld.. Etter en liten runde i høyet (oki en ganske heftig runde i høyet..) så fikk jeg utrolig vondt, stikking og vanlig vondt, nederst i magen.. i bekkenet og der nede lissom.. Tenkte shit her har jeg ikkje fått no på evigheter åsså blir det EN gang åsså skal hun lissom komme med en gang!!  Angra skikkelig på at jeg hadde lyst å få henne ut tidligere på dagen, fikk nesten panikk..

gikk litt vekk å kom litt tilbake, men ikke no baby.. [:)]

Men tenkte litt på det, tenk om jeg tilter helt når hun kommer..?? Tenk om jeg faktisk får panikk..? Tenk om jeg bare ligger i senga uten å tørre å si noe til samboeren?

Er her jeg [:D]
- mye kynnere men ikke regelmessig[8|]

psykisk klar for å føde nå[;)][:D]

Sandra21

Junie79

Noen som har hørt fra dem?
Sladrevenner kom fram!!!

hei :) Har ikke hørt noe fra sandra i hele dag [8|] Ikke har hun vært på msn heller. Skal sende henne en mld nå og se om hun svarer..

Hun svarte med en gang gitt :) Alt bra, hun har ikke født enda ;)

Back
Topp