Opprop 20. april 2006

x1xangelica

Elsker forumet
Her begynner vi tidlig....
Har ikke tenkt meg noen steder idag heller jeg.. I hvertfall ikke på føden, for jeg skal bort å skrive oppgave i hele dag..

jeg er her men håper jeg forlater dere... [:)]

[:D]Sitter her jeg.....  Hvor skulle man ellers ha vært på en strålende solskinnsdag??? (Bortsett fra på føden kansje....)

På plass i  dag også, og hvis jordmor skal ha rett må jeg føde i dag. Men nei her skjer det absolutt ingenting. Men men bare koser meg og tar livet helt med ro.

Jeg er også her men nå begynner jeg å kjenne at jeg er skikkelig spent [;)]

blir her allikevel.. han bare lurer oss...[:)]

God formiddag alle sammen! Blir her idag, æ og... Ingenting som tyde på at det e no på gang, men men.. E jo enda 8 daga til termin, så det e bære å smøre sæ med tålmodighet!

Jeg er også her enda. HAr vært hos Jordmor i dag, hun strippet meg. Hun sa at jeg var helt merkelig. Mormunnen er åpen får litt over en finger, men når hun strippet sa hun at den var tøyelig opp til 4 - 5 cm skjønner ikke noe jeg, ut vil hun i allefall ikke.

E her eg og. må sikkert øve t mai klubben og.

Er her jeg også, men trodde en periode at noe var på gang. Men neida, her er det bare lureri.

Jeg er også her[8D]...  Desverre er denne opprop tråden blitt en vane hos meg nesten, så jeg måtte bare si titt tei [:D][:D]... Arda og jeg sender dere masssssssssssse fødselsstøv... [:)]

er her å blir her... [:@]

Back
Topp