Opprop 2.oktober :)

Tar du med baggen i tilfelle de vil sende deg på sjekk hos føden da? :) :)
Tok ikke med nei.. Men bor like ved helsestasjonen og ikke langt til sykehuset eller ;)
Men er hjemme igjen nå! Alt er bra og jeg Hadde 1cm åpning og hun kunne ta på hodet til baby!! Så noe er i gang! :)
Overtidskontroll er mandag, men satser på at jeg ikke trenger den!! ;)

Er her :)

Er en veldig tung uke for meg. Samboeren har skolesamling og det er lange dager. Jeg har ordnet meg med besøk de dagene han kommer veldig sent hjem, slik at noen kan hjelpe meg med storesøster. Ryggen er rimelig vrang for tiden, så det er ikke bare bare å være flere timer alene med en aktiv 1 1/2 åring :(
Håper lillebror snart finner veien ut - han er hjertelig velkommen og jeg vil veldig gjerne ha det overstått nå ;)

Jeg er her - termin i dag!! Ingen tegn til fødsel i dag :-(

Må skrive her da appen er på trynet, får bare opp latest:confused:

Er det Paracet eller Ibux man kan ta?? Har så vonde menssmerter og tak i ryggen, så tenkte prøve noen tabletter men vet at det er en av de man ikke skal ta som gravid..husker bare ikke hvem som:)
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Må skrive her da appen er på trynet, får bare opp latest:confused:

Er det Paracet eller Ibux man kan ta?? Har så vonde menssmerter og tak i ryggen, så tenkte prøve noen tabletter men vet at det er en av de man ikke skal ta som gravid..husker bare ikke hvem som:)
Du kan ta paracet...ibux ska en vel holde seg laaaaangt unna =)

Du kan ta paracet...ibux ska en vel holde seg laaaaangt unna =)
Ok, takk, da skal jeg kjøpe det :) mente huske at det var en av delene man IKKE skulle ta, men husket ikke hvem :)

Like gravid ennå! innskrivnings samtale på sykehuset halv tre idag:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er her :) 40+0. Håper hun kommer snart!!

Er her enda med baby i magen! 39+1.. har vært hos jordmor idag, og alt sto fortsatt bra til :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Fortsatt her med baby i magen:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her:-) Uke 39 i dag,og ikke så mye som en murring her i gården... Ny akupunktur på fredag.

Snart 3-barnsmor til 3 prinsesser! :-D Termin 12. oktober 2013

Er her , startet permisjon idag :)

Back
Topp