Opprop 2. Mai

Hihi, får for all del håpe at du slipper å treffe noen av juni-bursdagene.. Jeg har som mål å føde og komme meg hjem til 17. mai tog sammen med jentungen. Hadde vært veldig fint å nå det målet:)
Jeg også! Har til og med vært så optimist at jeg hele tiden har hatt planer om å bruke bunaden min :p Men begynner i grunn å se mørkt på det også, så sant ingen vil legge den ut litt rett før..

Jeg også! Har til og med vært så optimist at jeg hele tiden har hatt planer om å bruke bunaden min :p Men begynner i grunn å se mørkt på det også, så sant ingen vil legge den ut litt rett før..

Hihi, må være lov å være litt optimist xsmile5 Har ingen planer om å bruke bunaden, men det er pga. ammingen :p for hadde jo helt klart fått den på meg :p

Hihi, må være lov å være litt optimist xsmile5 Har ingen planer om å bruke bunaden, men det er pga. ammingen :p for hadde jo helt klart fått den på meg :p
Har jo planer om å amme jeg også, og hvordan jeg har tenkt til å gjøre det MED bunad aner jeg ikke :p Kanskje derfor jeg føler meg så veeeldig optimist? :D

Jeg og tenkte på bunaden,tror nok jeg får den på uansett,men tror ikke jeg gidder allt stresset med amming og bunad:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har jo planer om å amme jeg også, og hvordan jeg har tenkt til å gjøre det MED bunad aner jeg ikke :p Kanskje derfor jeg føler meg så veeeldig optimist? :D

Ser for meg at jeg hadde kommet til å se ut som ei buddeie m/nordlandsbunad, melkespreng og en baby hengende fra puppen :p Har ikke endret noe på bunaden siden jeg fikk den til konfirmasjonen, så hadde sikkert fått den på meg da jeg ikke har lagt så mye på meg annet enn over magen og puppene, men tror det hadde sprengt godt på skjorta :p

Jeg og tenkte på bunaden,tror nok jeg får den på uansett,men tror ikke jeg gidder allt stresset med amming og bunad:)

Tror egentlig min er ganske enkel å amme i.. Bare å ta av den store søljen på midten så er det jo helt åpent :p

Ser for meg at jeg hadde kommet til å se ut som ei buddeie m/nordlandsbunad, melkespreng og en baby hengende fra puppen :p Har ikke endret noe på bunaden siden jeg fikk den til konfirmasjonen, så hadde sikkert fått den på meg da jeg ikke har lagt så mye på meg annet enn over magen og puppene, men tror det hadde sprengt godt på skjorta :p
Har heldigvis ganske stor skjorte jeg, så har nok ikke det problemet. Men derimot rundt livet og puppene på selve bunaden tror jeg det blir veeldig trangt! Den gikk så vidt over puppene når jeg ammet vesla, og nå er jeg større i alle kanter :p

Har heldigvis ganske stor skjorte jeg, så har nok ikke det problemet. Men derimot rundt livet og puppene på selve bunaden tror jeg det blir veeldig trangt! Den gikk så vidt over puppene når jeg ammet vesla, og nå er jeg større i alle kanter :p
Da har vi litt motsatt problem:-p Bunaden er rimelig romslig, men skjorta er kort i alle kanter:-p Kort i lengden og armene, og akkurat over puppene til vanlig(nå må jeg vel plusse på 2-3 str.):-p

Slik er ikke min,flere søljer,brystduk og skjorte som er hel og må dras opp....

Slik er ikke min,flere søljer,brystduk og skjorte som er hel og må dras opp....

Ja, da blir det verre med ammingen! Min er bare "delt" på midten fremme, hvor det bare er søljene (2-3 stk) som holder fast.. Egentlig ganske stygg i seg selv :confused:

Da har vi litt motsatt problem:p Bunaden er rimelig romslig, men skjorta er kort i alle kanter:p Kort i lengden og armene, og akkurat over puppene til vanlig(nå må jeg vel plusse på 2-3 str.):p
Hehe :p Tror jammen jeg må teste min i morgen.. Tror kanskje det kan være håp i å få sett hvordan den er over puppene i allefall, i og med at livet er såpass høyt at kanskje magen går under :p

Ja, da blir det verre med ammingen! Min er bare "delt" på midten fremme, hvor det bare er søljene (2-3 stk) som holder fast.. Egentlig ganske stygg i seg selv :confused:

Hehe :p Tror jammen jeg må teste min i morgen.. Tror kanskje det kan være håp i å få sett hvordan den er over puppene i allefall, i og med at livet er såpass høyt at kanskje magen går under :p
Hoho, nå ser jeg for meg en gjeng med gravide, godt på overtid. Med bunaden halvveis snurpet igjen over de sprengte puppene, og staken rett ut pga. magen:-p Morsom tanke, litt selvironi må man ha i disse tider:-p

Hoho, nå ser jeg for meg en gjeng med gravide, godt på overtid. Med bunaden halvveis snurpet igjen over de sprengte puppene, og staken rett ut pga. magen:p Morsom tanke, litt selvironi må man ha i disse tider:p
Haha, hadde vært litt av et syn! :p

Back
Topp