Opprop 19.oktober =)

Hei!

Synes det kunne være fint med vitale mål på jenta mi... Perfekt lita snuppe på 4030 g, 52 cm og 37 rundt hodet.
I kveld skal vi se på bildene for første gang. Det river så inderlig i hjertet mitt.. det er så fryktelig vondt. Fikk holde rundt den lille kisten i går... det var godt... savner henne så fryktelig...

Måtte ut å handle klær til oss mtp begravelsen neste uke... kroppen gikk rett i vranglås når babyer gråt inne på senteret... alt er liksom kaos...

Tar en dag av gangen..
En GOD klem til deg :love022

Hei!

Synes det kunne være fint med vitale mål på jenta mi... Perfekt lita snuppe på 4030 g, 52 cm og 37 rundt hodet.
I kveld skal vi se på bildene for første gang. Det river så inderlig i hjertet mitt.. det er så fryktelig vondt. Fikk holde rundt den lille kisten i går... det var godt... savner henne så fryktelig...

Måtte ut å handle klær til oss mtp begravelsen neste uke... kroppen gikk rett i vranglås når babyer gråt inne på senteret... alt er liksom kaos...

Tar en dag av gangen..

Huff og huff, kan ikke forestille meg hvor tungt det må være:(
Sender dere masse gode klemmer og tanker<3

Eg e her :)
Blir igangsetting tidligst mandag om ho ikkje bestemme seg plutselig sjøl før at ho vil ut ;)

Det va kul på veggan på fødeavdelinga så sia eg hadde mild form for SF kunne dem la meg vente litt tel!

Sent from my iPhone using BV Forum

holder meg her enda:(

Hei!

Tar en dag av gangen..
Selvfølgelig skal hun få være med :) Har ikke hatt målene før nå, og ville ikke "mase" på deg om det heller ;)
Stor klem til dere! <3

Er her enda:p

Back
Topp