Opprop 19 mai

Reduce

Forumet er livet
Jeg er her, men skal inn på kk kl 10 i dag, de skal prøve å ta vannet mitt.
Men er så lei meg for samboeren min er blitt så syk[:(] Han ble innlagt i går, spyr masse blod, blodig diare og sterke magesmerter[&:] uff ikke helt dagen vår nei[:(]
Håper bare det går bra med han[X(]

Huff håper dere snart får det bedre begge to!!!
Lykke til når de skal ta vannet!!!!

henger fremdeles med jeg også!!!

lykke til kjersti1234, god bedring til mannen din også, håper alt går greit med fødselen, jeg skal skrives inn på sykehuset i dag, være hjemme lør og søn og KS på mandag....

[:)]lykke til Kjersti,håper du snart sitter med nurket i armene dine,og at sambo blir frisk.....jeg og er her enda..........lykke til alle på overtid,måtte det skje noe hos dere snart

Huff da Kjersti, det var ikke noe koselig. Håper at det går bra med samboeren din og at du har noen andre som kan være sammen med deg når du skal inn i dag.
Lykke til![:)]

Jeg er også på plass i dag....8 dager på "overtid".....grrrr.........[:@]
skal prøve akupunktur i dag- håper det hjelper!!

e æ her, uff, blir jo aldri ferdig... lykke til i dag kjersti

Lykke til Kjersti!!

Jeg er her inntil videre...

Er her jeg også. Lykke til, og håper mannen din blir så pass frisk at han kan være med på fødsel o.l. hvis han ønsker det.

Er her ennå jeg også[:'(][:)][:-] 
Lykke til Kjersti - håper alt ordner seg for dere begge to[:)]

Er her jeg også, men har vært på modningsakpunktur idag. Men tviler på at det skjer noe av den grunn. Håper det går bra med deg kjersti1234, og at mannen din blir bedre så han kan bli med på fødselen. Tenker på dere[;)]

Er her i dag også [:D]

vært til sjekk på sjukehuset i dag, det går fremover med den lille! ! legger på seg nesten normalt. Er litt under normalen alt i alt, men det var ikke noe problem[:D] håper at det fortsetter, skal til ny sjekk om ei uke.

jeg er her..men vil ikke være det[:'(]

Er her fortsatt ...

Back
Topp