Opprop 19 desember !

Linka

Gift med forumet
Følgende januarmammaer må melde seg idag :

* Careen ( 03 januar )

* Løven ( 03 januar )

* Linka ( 04 januar )

* Grete71 ( 05 januar )**

* Sara73 ( 07 januar )

* Linni ( 09 januar )

* Storm ( 09 januar )**

* MB ( 13 januar )

* Homma ( 15 januar )

* Lena28 ( 15 januar )

* Mallu ( 17 januar )

* Renate79 ( 17 januar )

* Fiorelina ( 18 januar )

* Chilli24 ( 20 januar )

* Snart2 ( 23 januar )

Dagens sitat :

Jeg har ikke oppskriften på suksess, men oppskriften på fiasko er å prøve å gjøre alle til lags

Bill Cosby

Jeg er her enda. Hadde kynnere i natt, men riene og vannet uteble. Så foreløpig gjør han som jeg sier. Formen er ellers fin.
Klem

Er her jeg.....sprek som en hest og ingenting kjennes ut til å nærme seg! [:D]

Jeg er her også!!
Har kynnere heletiden jeg, og noen av dem kjennes ut som rier..
Det hjelper ikke på når jeg har en liten gutt på utsiden som vil bli båret på HELETIDEN!!!

skal til legen i morgen, og håper at han lille inni magen har snudd seg med hodet ned!! Begynner å bli på tide nå synes jeg, begynner å bli litt smånervøs for at han skal komme ut feil vei...

Jeg er her også, har hatt vondt i magen i natt men kunn når jeg har ligget på høyre side...merkelig..[:@]. Ellers er formen bra og drømmen om en hvit jul ser ut til å bli sann...[:D][:D]

Det snør det snør tiddelibom.

Jeg er her med den lille inni magen enda men går forsatt 4-5 min mellom.
Får se ut dagen om det gir seg [;)]
Håper å komme over nyåret. Men med slimpropp som gikk for to uker siden og 1 cm åpning er jeg vel heldig hvis det skulle skje [&o]

Grete71 har ikke intenett så jeg vet ikke helt hva du skal gjør med henne.

Gir en liten raport her selv om jeg ikke hører til her [:)]
Slimproppen er fremdeles hvor den skal være (tror jeg), men siden i går kveld har jeg hatt kynnere hele tiden!
Mamma trodde kanskje at det kom til å skje i natt, men jeg sitter her enda... Må kanskje sende henne en sms [8|]

Ja det burde du [;)] Stakar henne hun tror sikkert du er inne nå [:)]

Er her....har vært på butikken å kjøpt sladdre blader...skal kose meg på sofaen i dag mens ungene er på skolen og i barnehagen.....

fyrer med ved...-20 her...brrrr[:o]men koselig, mye julestemning......skal bare slappe av i dag, ny blodtrykkskontroll i morgen......!!!

mye kynnere her oxo, og de sitter lengre ned nå (rundt hode til babyn) og er vondere...hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd dette var rier, men de er stabile vonde og da er det nok bare kynnere heldigvis!

Jeg skrev at jeg er hjemme enda.
Fikk til svar: Ja enda, men det ser ut som om du drar når som helst!
Koselig den mora mi... [8D]

hehe....ja mødre er det.....de har intuisjon vet du.....hihi

mora mi vet mye ikke jeg vet hun å ...hehe

Her e vi også enda... Men magen har falt ned. Fikk skikkelige kynnera i går kvell og resultat ble at magen falt ned...
Fikk fart å pakke baggen ferdig i dag [:D] Men håper den holder inne så langt som mulig

Ang. grete så håper jeg at noen gidder og rapportere om hennes tilstand hver 5 dag slik at hu ikke detter ut av lista. Hu har vel en sladrevenn???
Klem

Her er jeg [:D]

ALT ER VEL [:D][:D][:D]

var på sykehuset i dag og babyen ble målt til omtrent 2800g (babyverdens gjennomsnittsmål i uke 36+0 er 2700g så dette er ikke noe knøttebaby, nei.. bittelitt over gjennomsnittet, mente legen[:)]

Var så lettet at jeg gråt på vei ut[:D]

Hei, så flott[:D] Tenker du er rimelig lettet og glad nå? Så deilig å få en slik beskjed[:D][:D][:D]

Da holder den seg sikkert inne til 2006 da[8D]

Ja, NÅ tør jeg endelig håpe på 2006barn igjen[:D]

He he... ja det tror jeg du trygt kan gjøre[:D].
Kan du bare kose deg i julen med god mat og godterier, og ikke bekymre deg[:D][:D].
Jeg teller dager til nyttår, men skal kanskje bare være glad hvis jeg kan knipe over julaften...

det var godt å høre!!!deilig å bli kvitt bekymringer....[:)]

Håper du får gå til over nyttår du også.. greit å slippe å se fyrverkeriet fra vinduet på sykehuset[8D]

Back
Topp