Opprop 18.nov.

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Ny dag,nytt opprop:DSkjer det noe gøy hos deg i dag da?:D

Og endelig var vår mnd. her: NOVEMBER!!!!!:talk017

Legg gjerne inn info om kontroller, hvor mange uker på vei dere er o.l (helt frivilig altså) så fører jeg inn :)
Jeg setter en smiley bak nicket deres når dere har meldt dere for dagen, skjer det noe hos deg setter jeg opp en stjerne og samler dere under oppropslista :)

Har født:

25/10- Hesteviskeren. :dummy1:
1/11- LydiaRun:dummy1:

2/11-Malla mari :dummy1:
3/11 Frk.Vims:dummy1:

4/11 Fride:dummy1:
rusk-:dummy1:

5/11 Ms.T:dummy:
hunnykaos:dummy:

6/11 sjasmi:dummy1:
Rosahårdått:dummy:
Blu-Ray-:dummy1:
Ani82-:dummy1:
Attpåklattenognr3:dummy:
Guriks :dummy:
Novchica:dummy1:
Twinkletwinkle:dummy1:

7/11 Murmel:dummy:

9/11 Tessa90:dummy:
LSførstegangs-:dummy:
10/11 Koink :dummy1:
11/11 Nora89 :dummy1:
Prikkeliten :dummy:
Bergenbaby2015 :dummy1:
Venternr.2 :dummy1:

12/11 AD80:dummy1:
Beckybecks:dummy1:

Lillemy1

14/11 Totoro:dummy:
15/11 Gladys :dummy:
Alvemammaen:dummy:
Macronelle :dummy1:

16/11 Linselusen.:dummy:

Alita-
KjempeSpennende-:dummy:

29okt:

Stinemor: )- :confused004:confused004:confused004

9nov:
Mariatrond- Settes i gang tors!

11nov:

Rullepølsa-

12nov:
Milla_84-

14nov:
Allimac86-Innlagt på kk. Rier!! Nær fødsel!!:excited001:excited001
LillePersille2015 -
15nov:
Lille Banana-

18nov:
Spiritanimal-

19nov:

jahoo-
2sweet-
Linnie-

20nov:
Dalsfrua-
Mammaforførstegang<3-

22nov:
Christine92-Rier som kommer og går. 4cm åpning!! Heia heia! :gen014:gen014:gen014:anyone

24nov:
CarinaKay-
Skåris-
25nov:
Tesa-
Gg87-
Novemberlykke<3
26nov:
prippen-
LykkeINovember- KS den 16.11:hello2:anyone
Undomiel- :)

27nov:

Cate91-10 dager til termin i dag:) *
28nov:
Milliun-
30nov:
amse90
Bkno1784672
1des:
Synnøve:)-

Symboler:
:happy093.-vannet har gått.
*- jm./lege.
:gen014-rier

Last edited:
Hei jenter;)

Bedre sent enn aldri med dagens opprop!
Opptatt med syk liten gutt som er hjemme fra barnehagen her .

Hva skjer hos dere i dag?:D

Jeg er nå innlagt på KK, 4 dager på overtid. Slimproppen gikk igjen i dag tidlig og riene startet ganske fort etter det.. Tar seg ganske fort opp nå :-) 2 cm åpning, så vidt litt livmortapp igjen og jordmor kjente hodet til babyen uten problem. Er jeg på beina har jeg konstante rier, sitter/ligger jeg kommer de litt mer uregelmessig - men ikke mer enn 5 - 6 minutter mellom. Skal være her nå frem til fødselen er over. Jordmor mente det ville ta seg opp i løpet av noen timer ;-)

Jeg er nå innlagt på KK, 4 dager på overtid. Slimproppen gikk igjen i dag tidlig og riene startet ganske fort etter det.. Tar seg ganske fort opp nå :) 2 cm åpning, så vidt litt livmortapp igjen og jordmor kjente hodet til babyen uten problem. Er jeg på beina har jeg konstante rier, sitter/ligger jeg kommer de litt mer uregelmessig - men ikke mer enn 5 - 6 minutter mellom. Skal være her nå frem til fødselen er over. Jordmor mente det ville ta seg opp i løpet av noen timer ;-)
Oi, så spennende:)
Da må du ha masse lykke til:)
Skulle gjerne joinet på kk:P

Dagen før termin! Vært hos jordmor. Hatt "murringer" gjennom hele natten, litt mer i tak enn det jeg har kjent før.. Håper det er ett godt tegn selv om det har dabbet av utover dagen :/

Jeg er nå innlagt på KK, 4 dager på overtid. Slimproppen gikk igjen i dag tidlig og riene startet ganske fort etter det.. Tar seg ganske fort opp nå :-) 2 cm åpning, så vidt litt livmortapp igjen og jordmor kjente hodet til babyen uten problem. Er jeg på beina har jeg konstante rier, sitter/ligger jeg kommer de litt mer uregelmessig - men ikke mer enn 5 - 6 minutter mellom. Skal være her nå frem til fødselen er over. Jordmor mente det ville ta seg opp i løpet av noen timer ;-)
Hurra så spennende! Lykke til!

Dagen før termin! Vært hos jordmor. Hatt "murringer" gjennom hele natten, litt mer i tak enn det jeg har kjent før.. Håper det er ett godt tegn selv om det har dabbet av utover dagen :/
Så spennende. Jeg har også termin i morgen og jordmortime i morgen. Vil bli strippet i morgen, men samtidig er det bursdagen til storebror så bør strengt tatt holde inne ett par dager til.

39+2 og i dag skal jeg ordne ferdig sengen til lillebror

41+0, 4 dager på overtid. Ingen tegn til fødsel :(

Termin i dag! Skal på trivselkontroll om en uke om jeg ikle har født. Noe jeg ikke tror jeg har gjort innen den tid ,sukk.....

40+1 og har vært hos jm i dag. Ble strippet og satt nåler på.
Håper virkelig det får ting i gang snart :D

Så spennende. Jeg har også termin i morgen og jordmortime i morgen. Vil bli strippet i morgen, men samtidig er det bursdagen til storebror så bør strengt tatt holde inne ett par dager til.

Ikke kjent så mye i dag, så tror lillegutt har god tid! Jordmoren jeg går til gjør ikke det, så må vel bare smøre meg med tålmodighet... Fikk overtidstime på ahus til torsdag neste uke.

Spennende å se om det hjelper med deg da :)

38+6 i dag og slimproppen gikk. Ifølge jordmor hadde jeg 3cm åpning på mandag, men ingen rier i sikte..:confused:

Trivselskontroll i dag, alt bra med lillegutt.. :) veldig skuffa da hun ikke så noe grunn til å sjekke meg, pluss at hun ikke en gang spurte meg hvordan det går med meg! :( man har jo ikke lyst å gå så langt over at man trenger denne kontrollen, og da var liksom eneste lyspunktet at jeg skulle få vite om jeg er moden eller ikke :( men fikk time til igangsetting på søndag, om jeg ikke har født før..

39+1, ikke noe nytt her. Ligget på sofaen og samlet krefter hele dagen, har time hos jordmor i morgen.

Fortsatt her :)

40+6:).

40+2 termin i morgen og jordmor time om det ikke skulle skje noe i natt. Føler meg som en huleboer for tiden, vil bare være hjemme:p

Back
Topp