Opprop 18. Mai

Jeg har svart hver dag jeg ;) Lillemann hadde snudd seg i hodeleie, så blei ikke ks, men jeg var ikke moden så blei ikke igangsetting heller. Var på ny kontroll torsdag da var han tilbake på tvers, så nå er det ny kontroll til mandag ;) Blir satt igang så fort ting ligger til rette for det, el.så blir det ks hvis han ikke snart legger seg med hodet ned :p
Når har du termin? Står bare dato for igangsettingen, som ikke gjelder lengre :p

Noen som har fått med seg noen oppdatering fra Lykkeliten_87(termin 4/5) eller simsa(termin 6/5), som vimsete meg ikke har fått med meg??

Jeg er her, men nå er det ting på gang!! Hadde vonde kynnere i går kveld og i natt, og sovnet først etter paracet i tre-tiden. Har blitt tøyd i dag, men har ikke fått rier ennå, selv om det er litt vondere nå enn det var før.
Ligger og slapper av i skyggen og er ganske spent på om det tar seg opp:)

Når har du termin? Står oppført både 18 og 20 mai, finner litt feil på denne lista når jeg har litt tid til å få skikkelig oversikt :p
jeg skrev vel først den 18. men tittet på helsekortet 18 var menstermin :P så ultralyd terminen er 20 mai :) så den 20 hehe :P

Fortsatt her!

eg e her fortsatt.. 9 dager på overtid.. det ser vel ut som det går mot igangsetting på meg og :/

Jeg er her, men nå er det ting på gang!! Hadde vonde kynnere i går kveld og i natt, og sovnet først etter paracet i tre-tiden. Har blitt tøyd i dag, men har ikke fått rier ennå, selv om det er litt vondere nå enn det var før.
Ligger og slapper av i skyggen og er ganske spent på om det tar seg opp:)
Håper det tar seg opp:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

eg e her fortsatt.. 9 dager på overtid.. det ser vel ut som det går mot igangsetting på meg og :/
Er litt kjedelig å gå på max, kjenner jeg. Vil jo så gjerne at det skal gå naturlig for seg. Noen dager igjen! Krysse alt som krysses kan :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Er litt kjedelig å gå på max, kjenner jeg. Vil jo så gjerne at det skal gå naturlig for seg. Noen dager igjen! Krysse alt som krysses kan :)

ja.. et par dager igjen enda.. jeg blir satt i gang tirsdag hvis det ikke er skjedd til da.. hva med deg??

ja.. et par dager igjen enda.. jeg blir satt i gang tirsdag hvis det ikke er skjedd til da.. hva med deg??
12 dager max her, så har time torsdag klokken 9 :p Var ikke noe særlig moden, og hun syns egentlig det var rart siden jeg var andregangs. Men hun klarte å strippe meg da, så har hatt en del mensmurringer. Nå er det uansett stille igjen, så tviler på det hadde noen effekt :p

Jaja..snart er vi i mål! Om det blir igangsettelse så kan det jo gå unna det også. Satser på god modning disse dagene!

Hun som var etter meg på overtidskontroll i dag fikk rier mens vi satt og ventet på ul. Ble litt misunnelig :p :D

12 dager max her, så har time torsdag klokken 9 :p Var ikke noe særlig moden, og hun syns egentlig det var rart siden jeg var andregangs. Men hun klarte å strippe meg da, så har hatt en del mensmurringer. Nå er det uansett stille igjen, så tviler på det hadde noen effekt :p

Jaja..snart er vi i mål! Om det blir igangsettelse så kan det jo gå unna det også. Satser på god modning disse dagene!

Hun som var etter meg på overtidskontroll i dag fikk rier mens vi satt og ventet på ul. Ble litt misunnelig :p :D

Er 12 dager her også :) eg hadde 2 cm åpning og endel modent.. er også andre gangs.. ho røska godt oppi der når ho sjekka.. så håper også det hadde litt effekt... har gått med litt mensmurringer sånn av og til.. men sku jo håpe det begynte sånn på skikkelig.. :) hvor stor målte de din baby til??

Er 12 dager her også :) eg hadde 2 cm åpning og endel modent.. er også andre gangs.. ho røska godt oppi der når ho sjekka.. så håper også det hadde litt effekt... har gått med litt mensmurringer sånn av og til.. men sku jo håpe det begynte sånn på skikkelig.. :) hvor stor målte de din baby til??
Ca 3500-3600. :) holder det! He he. Røska godt her også, men syns ikke det var så veldig ubehagelig altså! Ikke blod eller noe, kun et par timer med menssmerter. Helt stille nå! :/ Forrige gang fikk jeg ble strippet fikk jeg maserier som gikk over i skikkelige rier på natten. Hun er født døgnet etter stripping, men ser ikke slik ut nå :p

Hvor stor var din huleboer? :)

Ho målte han til rundt 3600. Men hodet stod så langt nede i bekkenet at ho fikk ikke riktige mål. Så ho tippa sånn fra 3600-3800. Bare han ikke er mye over 4 kg når han kommer ut er eg veldig fornøyd :)

Ho målte han til rundt 3600. Men hodet stod så langt nede i bekkenet at ho fikk ikke riktige mål. Så ho tippa sånn fra 3600-3800. Bare han ikke er mye over 4 kg når han kommer ut er eg veldig fornøyd :)
Samme tenker jeg :p Rekker nok ikke å legge på seg så mye på kun noen dager :) Her var han faktisk ikke 100% festet engang, så fikk råd om å gå litt og bruke tyngdekraften for å få han skikkelig ned :p

Prinsessen vår ble født på termin 17. Mai. Etter en grusom fødsel er det deilig å ha den perfekte prinsessen på plass. Jeg er glad jeg ikke viste at det kunne bli verre enn sist;)

Samme tenker jeg :p Rekker nok ikke å legge på seg så mye på kun noen dager :) Her var han faktisk ikke 100% festet engang, så fikk råd om å gå litt og bruke tyngdekraften for å få han skikkelig ned :p

Har vært festet siden uke 37 her. Så har egentlig vært forberedt på at "no kan det skje når som helst" siden da. :) men det va ikke så lurt å tenke merker eg :) med første mann va eg forberedt på overtid, men fikk 4 dager før termin. Og no e det motsatt. Han her skal sikkert ta igjen litt dager for broren :)

Har vært festet siden uke 37 her. Så har egentlig vært forberedt på at "no kan det skje når som helst" siden da. :) men det va ikke så lurt å tenke merker eg :) med første mann va eg forberedt på overtid, men fikk 4 dager før termin. Og no e det motsatt. Han her skal sikkert ta igjen litt dager for broren :)

Ja, er jo helt umulig å spå! Jeg gikk jo en uke over tiden forrige gang, så så ikke akkurat for meg så voldsomt lenge før termin nå heller. Men hadde vel ikke trodd jeg måtte bli satt i gang nei :p 4 dager på seg ;)

Back
Topp