Opprop 18 januar!

fruluna

Forumet er livet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:D] [:D]

# Snapp (6 februar)

# Mereete (7 februar)

# Midt i norge (4 februar)

# Jordbæret (11 februar)

# Milla81 (12 februar)

# Goungen (12 februar)

# Lilletrille (12 februar)

# Fisken (13 februar)

# 87alenemamma (14 februar)

# Rosali (15 februar)

# Berg26 (15 februar)

God morgen! Her er jeg[:)]

Huff jeg er lei disse dårlige nettene. Denne var en av de verste[:@].. Håper det skjer noe snart!

Og her e eg! Er visst vi bergensere som er tidlig på'an Rosali! [:D] He he

en bergenser til her[;)]

Ingenting har skjedd her heller!! Vært å tatt blodprøver for å sjekke om jeg har danna antistoffer siden jeg er rhesus negativ! Regner ikke med det er noe i blodet, var ikke det sist prøve ihvertfall!!

Heisann! Er her ja.... Har vært hos jordmor i dag og fant ut at hodet var festet godt og at alt annet så fint ut [:)]. Snakket litt om fødsel osv. Begynner å bli litt uvirkelig for meg nå. Tenkte plutselig der jeg satt - hva er det jeg egentlig holder på med???? Hun fortalte også at de ikke lenger spør om en vil ha klyster - det må en spørre om selv. Hun anbefalte det da alt i tarmen ville nok komme ut i løpet av fødselen [:'(]

Hei

Er her forsatt ja.

ORIGINAL: fisken

Heisann! Er her ja.... Har vært hos jordmor i dag og fant ut at hodet var festet godt og at alt annet så fint ut [:)]. Snakket litt om fødsel osv. Begynner å bli litt uvirkelig for meg nå. Tenkte plutselig der jeg satt - hva er det jeg egentlig holder på med???? Hun fortalte også at de ikke lenger spør om en vil ha klyster - det må en spørre om selv. Hun anbefalte det da alt i tarmen ville nok komme ut i løpet av fødselen [:'(]

Sorry at eg bruker opprop-tråden til dette... men klyster vart nevnt her... Eg har jo ikkje lyst at alt i tarmen skal komme ut under fødselen... men eg kvir meg til å spørre om klyster. Iallefall å spørre om det no på forhånd, korleis det virker og sånn... [&:].
Men regner med at det skal gå av seg sjøl når tida er inne. Har faktisk vore inne på tanken å ikkje spise dei siste dagane... men fødselen kan jo skje alt ifrå idag til om 6 veker... så det er litt lenge å gå uten mat.

ORIGINAL: lilletrille

ORIGINAL: fisken

Sorry at eg bruker opprop-tråden til dette... men klyster vart nevnt her... Eg har jo ikkje lyst at alt i tarmen skal komme ut under fødselen... men eg kvir meg til å spørre om klyster. Iallefall å spørre om det no på forhånd, korleis det virker og sånn... [&:].
Men regner med at det skal gå av seg sjøl når tida er inne. Har faktisk vore inne på tanken å ikkje spise dei siste dagane... men fødselen kan jo skje alt ifrå idag til om 6 veker... så det er litt lenge å gå uten mat.

Ha ha[:D] Tror nok du blir litt sulten da ja! Jordmora mi sa at det var bare å spøre om å få klyster når en kom. En setter det vist selv [&:]. Bedre det enn å måtte tenke på alt som kan komme ut[:'(]. Hun sa også at det var viktig å forbrede partner på dette (at ting i tarmen evt. kom ut) da det ofte oppsto situasjoner der fødende ble pinlig berørt og stresset... Hun anbefalte det ogsa da det har en tendens til å få fortgang på riene [;)]

Vi får vel ta klyster som det kjem... Eg kjem nok til å spørre om å få det gjort, så slepp eg tenke på det resten av fødselen. Og jordmora har nok vore ute for det meste når det gjeld fødsler, så vi kan nok berre ta det med ro. DET ORDNER SEG, DET GJØR DET ALLTIDS! [:)]

Back
Topp