Opprop 17.januar :)

Venter. Usikker på om vannet har gått - føler noe drypper litt, men er så lite at trusen kun blir så vidt fuktig. Veldig dårlig i magen og kvalm. Så vurderer å ringe føden og høre hva de tror :)
Håper noe skjer snart! :)

Hva sa føden? Gjør de noe om vannet bare pipler såvidt?

Hva sa føden? Gjør de noe om vannet bare pipler såvidt?

De sa at så lenge det ikke var slik at jeg var avhengig av bind for å ikke bli gjennomvåt så var det visst trolig kun noe hun kalte for "forhinnen" som var gått. Og ikke selve hinnen inn til mini. Så da var det ikke poeng i å komme inn før evt rier eller det var mer vannavgang.
Jeg har og jm time i morgen tidlig, så da føler jeg at den forklaringen er god nok frem til da :)

De sa at så lenge det ikke var slik at jeg var avhengig av bind for å ikke bli gjennomvåt så var det visst trolig kun noe hun kalte for "forhinnen" som var gått. Og ikke selve hinnen inn til mini. Så da var det ikke poeng i å komme inn før evt rier eller det var mer vannavgang.
Jeg har og jm time i morgen tidlig, så da føler jeg at den forklaringen er god nok frem til da :)

Ok. Kjekkt å vite. Tenkte samme tanke i dag selv. Men jeg er på sykehushotellet nå. Lang vei hjem, og skal på kontroll i morgen tidlig...

Ok. Kjekkt å vite. Tenkte samme tanke i dag selv. Men jeg er på sykehushotellet nå. Lang vei hjem, og skal på kontroll i morgen tidlig...
Har vel egentlig ganske lang vei eg og, men heldigvis foreldre som bor nærme føden, så har barrikadert andre etg i huset deres frem til fødsel nå :P
Lykke til på kontroll i morgen! :)

Back
Topp