Januarbaby16
Flørter med forumet
Venter enda
uke 41 idag, 4 dager over termin, tok meg en god husvask og krysser fingrene for fødsel i løpet av morgendagen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Venter. Usikker på om vannet har gått - føler noe drypper litt, men er så lite at trusen kun blir så vidt fuktig. Veldig dårlig i magen og kvalm. Så vurderer å ringe føden og høre hva de tror
Håper noe skjer snart!![]()
Hva sa føden? Gjør de noe om vannet bare pipler såvidt?
De sa at så lenge det ikke var slik at jeg var avhengig av bind for å ikke bli gjennomvåt så var det visst trolig kun noe hun kalte for "forhinnen" som var gått. Og ikke selve hinnen inn til mini. Så da var det ikke poeng i å komme inn før evt rier eller det var mer vannavgang.
Jeg har og jm time i morgen tidlig, så da føler jeg at den forklaringen er god nok frem til da![]()
Har vel egentlig ganske lang vei eg og, men heldigvis foreldre som bor nærme føden, så har barrikadert andre etg i huset deres frem til fødsel nåOk. Kjekkt å vite. Tenkte samme tanke i dag selv. Men jeg er på sykehushotellet nå. Lang vei hjem, og skal på kontroll i morgen tidlig...
Gratulerer så myeJeg fødte 15/1, 39+3![]()