Opprop 17 desember !

Linka

Gift med forumet
Følgende januarmammaer må melde seg idag :

* Linka ( 04 januar )

* Homma ( 15 januar )

* Linni ( 09 januar )

* Careen ( 03 januar )

* Sara73 ( 07 januar )

* Fiorelina ( 18 januar )

* Storm ( 09 januar )

* Lena28 ( 15 januar )

* Snart2 ( 23 januar )

* Løven ( 03 januar )

* Mallu ( 17 januar)

* Grete71 ( 05 januar)

*Chilli 24 ( 20 januar)

* MB ( 13 januar )

* Renate 79 ( 17 januar )

Dagens sitat :

Arvelighet er noe man tror på når man har fått et intelligent barn.

Pablo Picasso

Jeg er fremdeles her... igjen da kan man si..... og håper på barn etter nyttår. Takker alle tankene dere sendte meg.
Klem

Fremdelse her. Mye kynnere for tiden. Kan jeg være heldig denne gangen og få litt før tiden tro?[:D]

Kan jo hende det mb. Jeg håper at han holder seg inne litt til. Bare til over nyttår. Hehehe...

Er her jeg også, har ikke sovet skikkelig på tre netter nå, og har masse sterke kynnere, men håper på å gå over nyttår..[:)]

Jeg er her også, og formen er veldig bra i dag[:D] Har sovet hele natten og det var helt skjønt[:D][:)][:D]

Careen :
Føler med deg. Jeg begynner å bli veldig lei bekkenløsningen selv. Det er noe dritt. Selv om jordmødrene sier at fødselene kan være enklere når man har bekkenløsning.
Klem

Er her...og hjemme[:)]godt å høre at det er fler som sliter med sterke kynnere![8|]....det blir bare mer å mer tak i de....men håper oxo på januar baby ja[:)]men blir hardt å knipe igjen viss han har tenkt seg ut før!!

her e vi enda....[:D] BLING, så har æ akkurat en måned til termin...TIDITITTDIII!!!! den skal æ nyte godt...

Jeg er her jeg og [:D]

Kynnere er ikke så gøy når de kombineres med halsbrann og søvnløse netter..

Er helt firkanta i øya nå, tror jeg skal legge meg straks[8|]

CHECK!!

hehe.. over midnatt, det er litt juks, da [;)]

Back
Topp