OPPROP 17.04

Mamma27

Betatt av forumet
MammaAne                

frøken my                 

Sandra21                   

MsMarte                    

Lillea                     

elkva                        

Mamma27            

tyren81                   

Er her jeg også![:)]

joda er her eg også. sove anstendig i natt, men for lite siden eg måtte stå tidlig opp. det hjalp å bygge opp med ei dyne(ikkje pute) under hodet!!
ellers så har eg vore til jordmor i dag.alt sto vell bra til. 140/80 i blodtrykk, samme som sist. fekk antydning til protein, men ho stressa ikkje over det. fekk beskjed om å ringe føden ved hodeverk. fekk 2 i ødem og då var det forklaringa på mine smerter i armane om natta. eg har lagt på meg 3 kg på 5 dager og alt det vatnet må jo trykke ein plass...[:-] best av alt, hodet var festa!! og eg skal til poilikliniken 4 dager etter termin viss eg går over. er det nåkken som veit om det er normalt å få time så kjapt etter termin?? rekner med at det er på grunn av overvekta mi.

steike, dette blei jo eit langt brev dette[:D][:D]

Jeg er her[:D] Har igjen hatt MASSE VONDE kynnere inatt..men som de pleier så gir de seg om morgningen[:(]

Er her enda.. Rart hvordan følelsen i kroppen kan forandre seg så totalt på en natt.. Hun er rolig å ligger så langt nedi som hun kommer uten å stikke hode ut å hilse på! sier fra at hun har det bra med et punch av og til, men nå venter vi bare på vondtet begge to tror jeg.. [:)]

Da har alle meldt seg[:)] Var litt uheldig å lage to innlegg.. Hvordan får jeg sletta den ene?

ORIGINAL: Mamma27

Da har alle meldt seg[:)] Var litt uheldig å lage to innlegg.. Hvordan får jeg sletta den ene?

Gjør ikkeno - supert at du har tatt deg av det!! Takk[:D]

Jeg er borte i morgen og overimorgen også - tar du det to dager til, kansje?[8|]

Så sant jeg ikke føder så.. *håpe, håpe*[;)]

hmm.. Rier! [:D]

Har du det eller??? Send meg meld hvis det bare fortsetter!!!

Back
Topp