Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?er her vært på den siste vekstkontrollen i dag
perfekt baby i magen som er ifølge hun jeg var hos i dag 3,2 kg i dag uke 37+ 2 bittelitt på plussiden, men i utgangspunktet helt gjennomsnitteligHvordan gikk det?
Like stor som min lille var nøyaktig samme dag da ca +10%perfekt baby i magen som er ifølge hun jeg var hos i dag 3,2 kg i dag uke 37+ 2 bittelitt på plussiden, men i utgangspunktet helt gjennomsnittelig
Mulig jeg ser det annerledes fordi jeg har termin om 10 dager og vet jeg ikke skal gå over tiden.. Så for meg er det ikke så mange dagene igjen, men om vi hadde begynt 1.okt hadde det garantert vært for sent for meg og mest sannsynlig for mange av de som har termin innen 14.okt..Er det bare meg som synes å melde inn hver dag bli litt too much? Kan man ikke heller melde noe når det evt skjer noe? Eller har jeg missforstått hensikten helt?
fin størrelse var ikke så avskrekkende som jeg fryktet, blir vel en passe stor baby da tenker jegLike stor som min lille var nøyaktig samme dag da ca +10%
Mulig jeg har et blond moment, men skjønner fremdeles ikke begrunnelsen... nuvel! Påmelding hver dag it is...Mulig jeg ser det annerledes fordi jeg har termin om 10 dager og vet jeg ikke skal gå over tiden.. Så for meg er det ikke så mange dagene igjen, men om vi hadde begynt 1.okt hadde det garantert vært for sent for meg og mest sannsynlig for mange av de som har termin innen 14.okt..
Og ellers er planen at jeg skal fortsette å holde oppdateringen til den siste påmeldte har født, uansett hvor lenge det måtte være. Mer jobb det enn å skulle gi et lite vink pr dag.
På forhånd spurte jeg om en sånn her tråd er noe vi ønsker oss, og hva slags tråd det skulle være. De fleste ønsket en oversiktlig "fast" tråd. Og så har jeg bedt folk melde seg på om det er noe som passer de, helt frivillig
Har ikke tenkt å klage/nevne at mange ikke melder seg heller, lista blir som den blir
(prøver å forklare hvordan det ble slik her nå altså, håper det ikke virker surt her )