Opprop 16.oktober =)

Gutten min ble født 14 okt, og ikke 15 ;) skulle bare rette det opp :P hehehe

:)
Er her ja.. Spent nå på dagene som kommer. Var på ekstra kontroll mandag pga lite liv. Deilig å puste ut da legen fant ut at alt er i skjønneste orden. MEN hun tvilte på oul termindato da og mente at menstermin er mere riktig. Og det er jo allerede i morgen :p Har time til jordmor for stripping fredag da, og ny oppfølging på sykehuset mandag (mulig vurdering av igangsetting).. Er skikkelig nervevrak og utålmodig etter å møte den nye prinsessa mi :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

still here.. magen og jeg. var litt kvalm i går kveld så tenkte at det kunne ha noe med nært forestående fødsel å gjøre , men det var nok ikke det:S er to dager alene med lillejenta vår nå, så det bør egentlig ikke skje noe de to neste dagene

check

41+2, vært på overtidskontroll, alt bra. Blir satt igang på mandag om det ikkje starter før ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

41+2, vært på overtidskontroll, alt bra. Blir satt igang på mandag om det ikkje starter før ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her, vært hos verdens største deprimerendes jm, fikk beskjed om siden ingen åpning så skjedde det nok ikke noe ennå, måtte ikke håpe og tro noen ting.. fått time på mandag og da får jeg time til igangsetting... fy fader.. er dritt lei...

Hei og hopp jeg er fortsatt her;) like gravid vettu, 41 uker +2 vært på overtidskontroll i dag hadde 3 cm åpning, ble strippa oxo. Hadde d ik skjedd noe til lørdag setter de meg igang på søndag klokka 9:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ikke skjedd noe her :p

Dag to overtid. (40+5)
Jordmortime i dag. Hun sjekket, ingen tegn til modning enda. Jay..

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp