Opprop 16. Desember

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Linka, om du kommer i dag så kom jeg deg i forkjøpet med å lage opprops- liste..

De som skal melde seg i dag er:

* Linka ( 04 januar )

* Homma ( 15 januar )

* Linni ( 09 januar )

* Careen ( 03 januar )

* Sara73 ( 07 januar )

* Fiorelina ( 18 januar )

* Storm ( 09 januar ) * Blitt sladret for[;)]

* Lena28 ( 15 januar )

* Snart2 ( 23 januar )

* Løven ( 03 januar )

* Mallu ( 17 januar)

* Grete71 ( 05 januar)

* Chilli 24 ( 20 januar)

* MB ( 13 januar )

Jeg er her jo selv, da[;)]

33 dager til MIN termin[8|]

Sukk.. merker jeg begynner å tenke mye på fødselen - særlig siden det har vert litt snakk om at de kansje ville ta h*n ut FØR, liksom[8|]

uffa.. sendte hun deg bare hjem med en sånn bekymring[8|]
skulle ikke vert lov! er det det?

ta deg en tur og få det sjekka før helga, iallefall, så du slipper å gå og bekymre deg hele helga.. er ikke bra for hverken deg eller barnet, vet du ;)

takk for det[:)]

Får håpe at du slipper unna SF, da..
Er jo heldigvis kommet så langt nå at det ikke er noen fare om de må starte fødselen, men likevel er det jo greiest å gå til termin.. - Føler med deg[8|]

Høres bra ut [:)]

Jeg er her...[:D][:D]

Går her fortsatt og vagger!! [:D]

OKEI, nå stikker jeg for dagen.. håper flere har meldt seg før jeg kommer igjen i natt[;)]

Jeg er her jeg og [:D]

Grete71 har heller ikke fått [;)]

her e æ... Omså æ trodde i går at babyen min vil ut. men d gikk over...heldighvis..:)

Æ plagdes og m høyt blodtrykk i første svangerskap...og måtte dra i slutten to ganger i uka å måle d... ble innlagt to ganger på føden. andre gangen fikk æ synsforstyrrelser og. da måtte å ligge tre daga i mørke og still rom og bare slappe av... men d va ikke svangerskapsforgifting... hadde bare høyt blodtrykk...

Storm melder seg nok ikke idag heller siden hun skulle bli satt igang idag.. Håper alt er bra med henne da.. Men hvorfor er noen rød på den lista? Det er noe jeg ikke har fått med meg..

Hei på dere!

Jeg er her fremdeles. Var hos jordmor den 14. og da var hun usikker på om barnet fremdeles lå i sete. Hun trodde kanskje han hadde snudd seg. Jippiiiiiii Håper hun har rett. Nå har han sittet i 6 måneder og jeg er drit redd det blir sete fødsel. skal få komme på sykehus og få bekreftet stilling eventuelt prøve å snu[:@]

Da er jeg tilbake på nett igjen. Var hos jordmor i går og etter en lang prat om litt lite liv og bekymringer rundt dette bestemte hun at jeg skulle dra til Ahus. Var på regestrering, men legen var ikke fornøyd med den. Han sjekket også åpning og det var 3 cm åpning og livmormunnen var moden og klar. Det jeg trodde var Alexander som sparket nedover var kynnere sa legen. Deretter ville han jeg skulle spise og ta en ny regestrering etter det. Spiste og dro opp på føden for ny reg. Den viste at babyen hadde altfor rask hjertelyd så jeg måtte være der over natta for observasjon. Måtte faste fra kl 00,00 og ta glukosebelastningsprøve dagen etter. For å se om jeg hadde svangerskapsdiabetes. Det hadde jeg ikke og hjertelyden til Alexander var topp når vi dro hjem.
Bedre og være litt for sikker enn ikke i det hele tatt sa legen.

Så derfor har ikke jeg vært på nett i to dager.
Håper alt er bra med dere andre. Fant ut at min sladrevenn jo er uten pc for tiden så derfor fikk jeg ikke sagt ifra heller.

Klem

Back
Topp