Opprop 15.januar

Venter :)
 
Luringen snudde seg selv... men kan like godt fort snu seg tilbake. Så me 2-3 timer fra sykehuset , ferjer som stadig er ute av drift, og meldt vind, så ville ikke jordmor ha meg i bygda. (Hun sendte meg med helikopter med 2.mann p.g.a at ferja ikke jikk. Ville ikke ha noe reprise)

De liker ikke tanken på vannavgang langt fra sykehuset me baby som ligger på tvers eller veldig høyt med hodet... snora kan komme først, og det er vel litt krise...
Ok. Betryggende å være på sykehuset da!!
 
15 dager til termin, og venter fortsatt :)
I morgen er jeg like langt som mamma var da hun fødte sin første (meg), så det blir spennende å se om slikt går i arv denne gangen, eller om jeg skal gå en stund til :)
 
Venter :)
 
15 dager til termin, og venter fortsatt :)
I morgen er jeg like langt som mamma var da hun fødte sin første (meg), så det blir spennende å se om slikt går i arv denne gangen, eller om jeg skal gå en stund til :)
Jeg hadde et håp om at jeg skulle arve den av mamma, men her har jeg igjen to dager til termin, og mamma har aldri gått lenger enn til uke 38:p
 
Venter. Ny akupunktur idag, akupunktøren mente noe var på gang med å skje. Termin i morgen! Tør nesten ikke å håpe på at noe skjer straks, blir så skuffet om ingenting skjer da! :p
 
Venter enda. Var på kontroll i dag, og gynekologen undersøkte meg og stakk to fingre inn for å utvide mormunnen. Er det det som kalles stripping? Noen som vet? Har en del vonde tak og blodig slim i kveld, så er spent på om det var nok til å starte fødselen. Håper egentlig på ei god natt i egen seng før fødselen:p
 
Da er vi jo ca halvveis da:D 41 babyer født og 43 damer som venter ennå. Spennende tider :) og så er det litt artig å se at antallet jenter og gutter ligger nesten likt hele veien. 21 gutter og 20 jenter så langt :D (av de som har meldt fra i disse opprop-trådene vel og merke) :)
 
Back
Topp