Opprop 15 August

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
Hvorfor ikke når det er helg? :confused004

Og jada, jeg er her fortsatt vettu.. :p Termin imorgen og jm kontroll. Håååååper VIRKELIG hun kan sjekke om jeg er moden/åpning osv. og strippe litt.. Men kommer til å bli sinnsykt deppa hvis hun sier at jeg er null moden og null åpning.. men, men..

Jeg har smiley-chores003 og :smiley-chores007og :smiley-chores004 og :smiley-chores011 men ingenting skjer her.. Snuppeline er visst like sta som sin storebror og må nok mest sannsynlig tvinges ut hun også ja.. off.. og jeg som håpet på en naturlig vannfødsel denne gangen.. Bahh..

ikke annet enn fordi jeg elsker familiehelger hvor vi alle er samlet <3 Men nå har jeg jobbet de fleste helger i sommer, så er nok derfor også :)

Vannfødsel kunne jeg også tenkt meg :) Ikke mist motet ennå, godt mulig snuppa plutselig bestemmer seg for å komme!! :)

Her! Å nu begynner jeg å bli litt lei ;)

Uff 6.klasse, har snart ungdomsskolegutt du jo! Ja, første skoledag er STAS, trur eg gruer meg mer enn ka han gjør.. De blir jo så STORE plutselig :/ Godt me får noen søte små nå så me kan kosa oss med i 6 nye år ;)

Hehe :) ja det er nervepirrende når de plutselig er store nok til å starte på skole!!! Hvor ble alle årene av ?!? Gleder oss alle mann her til lillesøster kommer <3

Er her!

Termin 30.08.2013

Venter ennå :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

10.august kom David Maximillian til verden! <3 :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp