Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil gjerne slenge meg med på oppropet.
Termin 2. april - Bodø - gutt
Gratulerer så mye med ei lita frøken...!! 29.mars egentlig termin, kom idag, 15 dager før <3 jente
La inn på deg i dag jeg, endrer den til imorgen. Lykke til!Hvert på kontroll idag for sjekk og prat med lege. Imorgen blir jeg satt igang fikk beskjed om å ringe føden imorgen tidlig for å høre når jeg kan komme inn veldig spent Termin 1 april
Har vært sånn til meg i noen uker nå De blir vell roligere på slutten ja termin 29 herEr her fortsatt (termin 20.) I går kveld og i natt har jeg hatt mye kynnere i kombo med mensenmurringer, men roligere i dag. Tegn på at noe skjer snart?
GratulererJeg ble satt igang 14. Mars pga forhøyet leververdier, store smerter i magen og fordi jeg var ekstremt moden! ♥ Termin 20. Mars, men kl 20:41 var han ute!
Tusen takk ♥Gratulerer
Åh, Gratulerer sååå mye ♡♡Jeg ble satt igang 14. Mars pga forhøyet leververdier, store smerter i magen og fordi jeg var ekstremt moden! ♥ Termin 20. Mars, men kl 20:41 var han ute!
Gratulerer så mye ♡ så utrolig kjekt å få han ut ♡Jeg ble satt igang 14. Mars pga forhøyet leververdier, store smerter i magen og fordi jeg var ekstremt moden! ♥ Termin 20. Mars, men kl 20:41 var han ute!
Åh, Gratulerer sååå mye ♡♡
Tusen takk! Ja det var godtGratulerer så mye ♡ så utrolig kjekt å få han ut ♡