Opprop 14.januar

Venter enda, var hos jordmor i dag og blev henvist til sykehus pga høyt blodtrykk. Så skal være på hotellet i et døgn med blodtrykksmåling hver time før nye prøver i morgen. Frykter svangerskapsforgiftning så vi får se hva som skjer :)
Oi, håper trykket roer seg og at det ikke er sf! Bra du får ligge på hotellet da :) masse lykke til!
 
Venter enda, var hos jordmor i dag og blev henvist til sykehus pga høyt blodtrykk. Så skal være på hotellet i et døgn med blodtrykksmåling hver time før nye prøver i morgen. Frykter svangerskapsforgiftning så vi får se hva som skjer :)
Hvor høyt er ditt? Jeg var på kontroll i dag, da var det litt forhøyet. Skal ha en kontrollmåling i løpet av helgen.
 
Hvor høyt er ditt? Jeg var på kontroll i dag, da var det litt forhøyet. Skal ha en kontrollmåling i løpet av helgen.

127/94 e den laveste målingen min. Startet med 146/104.
Hva er dine mål i dag? Lykke til på kontroll måling :)
 
Jeg målte tre ganger. Fikk da 133/86, 133/87 og 122/87.

Såpass høyt ja. Jeg har lugget jevnt på 144/94 så det var godt at det roet seg litt.
De stakk av med mine papirer så jeg husker ikke alle målene mine :p

Blir bra med ekstra måling i helga til deg da :) prøv å slapp av så godt du kan og ikke uro deg! Det kommer helt sikkert til å gå bra :)
 
Såpass høyt ja. Jeg har lugget jevnt på 144/94 så det var godt at det roet seg litt.
De stakk av med mine papirer så jeg husker ikke alle målene mine :p

Blir bra med ekstra måling i helga til deg da :) prøv å slapp av så godt du kan og ikke uro deg! Det kommer helt sikkert til å gå bra :)
Jeg har hatt fint blodtrykk hele tiden. Denne gangen var det også litt spor i urinen. Jeg er i grunnen ikke bekymret. Men synes det var litt rart hun sa det var fastlegen jeg skulle ta kontakt med hvis det var ennå høyere ved neste måling. Men skal ha keisersnitt neste uke, så det er uansett ikke lenge igjen:)
 
Jeg har hatt fint blodtrykk hele tiden. Denne gangen var det også litt spor i urinen. Jeg er i grunnen ikke bekymret. Men synes det var litt rart hun sa det var fastlegen jeg skulle ta kontakt med hvis det var ennå høyere ved neste måling. Men skal ha keisersnitt neste uke, så det er uansett ikke lenge igjen:)

Jeg har og spor i urinen og 3 i ødem i høyre fot. Har termin tirsdag den 19 nå.
Regner med at fastlegen din henviser deg videre hvis det blir nødvendig.
Lykke til med keisersnitt neste uke :)
 
Jeg har og spor i urinen og 3 i ødem i høyre fot. Har termin tirsdag den 19 nå.
Regner med at fastlegen din henviser deg videre hvis det blir nødvendig.
Lykke til med keisersnitt neste uke :)
Takk:) Er vel tegn på sf hvis du har ulikt ødem i føttene ja. Lykke til! Bra de følger deg opp.
 
Venter enda, var hos jordmor i dag og blev henvist til sykehus pga høyt blodtrykk. Så skal være på hotellet i et døgn med blodtrykksmåling hver time før nye prøver i morgen. Frykter svangerskapsforgiftning så vi får se hva som skjer :)
Uff da. Masse lykke til. Du blir i alle fall godt passet på :)
 
Venter enda, var hos jordmor i dag og blev henvist til sykehus pga høyt blodtrykk. Så skal være på hotellet i et døgn med blodtrykksmåling hver time før nye prøver i morgen. Frykter svangerskapsforgiftning så vi får se hva som skjer :)

Godt du blir passet på. Masse lykke til :) hvordan er formen ellers?
 
Back
Topp