Opprop 14 februar ❤️

Termin 27 feb. Venter og venter.. Mormunnen har vært sentrert, avflatet og 1 cm åpen i lengre tid..falske rier/maserier nå og da. Ødelagt bekken. Tom for tålmodighet og bekymret for veksten av baby. Så ikke den beste ventetiden jeg har hatt nei..
Er andre gangs. Og nå er til og med mannen lei :P

Er på overtid med 8 dager.. Men våknet i morrest klokka 9 med skikkelig vonde tak i korsryggen, og har hatt det siden, og det kommer innenfor hvertfall hver 10 minutt, har ikke tatt tellingen ennda. Har aldri kjent det slik før, men tørr ikke å håpe på noe heller.. Redd det bare er kynnere eller noe annet, men det er kjempevondt... Nesten så man vill gi opp hele greia med engang.. Så får bare vente å se da nå.. Er førstegangsfødende så vet ikke hva jeg skal kjenne etter

Håper på en valentines baby hos deg! Det har du fortjent virkelig! Heia heia!

Venter og venter :) termin på onsdag 10, så er 4 dager over.. Håper det skjer noe snart :) men hele slimproppen gikk på fredags kveld igjen, og jeg har slimet en del i går og litt i dag, så noe er på gang iallefall :)

Er igjen jeg. Termin i morgen. Kjenner absolutt ingenting..

Venter, selvom det er 12 dager til termin :p
Formen har endret seg de siste dagene, mye mer vondt og ubehagelig å gå, en del kynnere, murringer (magen og ryggen), også en del nedpress, er så støl der nede :cool::rolleyes:

Her er det bare lurerier. Jeg blir snart gal....

Termin 7 feb og venter fortsatt :( Har gitt opp håpet på at fødselen starter av seg selv...

Har igjen 8 dager til termin. Maserier, men ikke noe mer.. Er litt utålmodig, lengter etter en tilværelse med all luft jeg trenger, å snu meg om natta og spekeskinke :P

Jeg har termin i dag og en pakke stranda spekeskinke ligger i kjøleskapet, og nybakt foccacia i fryseren..! Blir godt når jeg kommer hjem :)

Termin 7 feb og venter fortsatt :( Har gitt opp håpet på at fødselen starter av seg selv...

Neida. Du skal føde i dag :-) Du er flink og sterk med så mange dager på overtid :-) Snart har du babyen din her uansett om den kommer av seg selv eller ikke :-) ❤️

Jeg er også igjen, 7 dager til termin. Men ble igangsatt tidligere idag og venter bare på at det skal ta seg opp, kanskje det blir valentinesbaby??:) hvis ikke er han her nok mest sannsynlig imårra!! <3

Jeg er også igjen, 7 dager til termin. Men ble igangsatt tidligere idag og venter bare på at det skal ta seg opp, kanskje det blir valentinesbaby??:) hvis ikke er han her nok mest sannsynlig imårra!! <3

Masse lykke til :-) Håper du får en fin opplevelse :-)

Venter fortsatt.. Termin 19. Masse masriser, kynnere og nedpress.. Vannet mellom de to hinnene gikk på fredag, men tviler på at lillebror/lillesøster melder sin ankomst enda..

Venter enda ... Men 16 dager til termin... Men mye kynnere, murringer og stikking :p men skal vell holde på sånn en stund fordetom

5 dager til termin her! Ingen tegn til at noe er på gang og formen er super, helt fri for plager.

Storebror kom 5 dager før termin, så heretter tar jeg hver ekstra permisjonsdag som en bonus. Går gjerne en uke til. I dag har vi vært i barnedåp :)

40+0 i dag. Ingen murringer eller tegn på at det skjer noe snart. Satser på tirsdag ;) syns det passer fint med en 16 feb baby

Termin var 10... Venter fortsatt... Førstegangsfødende, så litt usikker på hva jeg kjenner etter. Fått mer ømme pupper i dag (veit ikke om det er noe tegn...?), eller kjent en del mer murringer i ettermiddag og kveld. Får bare vente å se om det tar seg opp... ;)

Back
Topp