~*~*~OPPROP 13. MARS~*~*~

Annemarie

Betatt av forumet
Her finner du status til alle som har meldt seg på opprop. Svar på hvilken status som passer for deg, så oppdaterer jeg i hovedinnlegget. Det er forresten veldig greit om dere også skriver hvilken dag dere har termin, så blir det lettere for meg å finne dere igjen på listen

Er du ikke på listen, men ønsker å være med? Svar i tråden med termindato + evt fødested, ventet kjønn, planlagt dato for KS/igangsettelse, hvilken dato du ønsker å være med på oppropet fra, eller annet som bør være med.

Det lages ny oppropstråd for hver dag, og status oppdateres daglig og gjennom hver dag.


Status:
:greet025= Er her fortsatt!
:excited001= Her er det ting på gang! (rier, vannavgang, innlagt på føden, satt igang, KS i dag)
:Heartblue/:Heartpink = Født gutt/jente
:mad:= Overtid!!!!
:confused005= Ikke oppdatert status siste 24 timer




Termindato:

???? (ikke opplyst)
:HeartblueRosa89 - Haugesund - gutt - født 22. februar
:confused005Valhin - Drammen sykehus - jente - planlagt KS 11. mars

1. mars
:HeartblueSkillz - Bodø - gutt - født 2. mars
:HeartpinkMedusa_83 - Bærum sykehus - jente - født 4. mars
:HeartpinkFebruarspire - Namsos - jente- født 10. Mars
:HeartpinkSprellejenta - Sykehuset Kristiansand - jente - født 22. februar

2. mars
:HeartpinkSnartMorTilTo! - Kongsvinger - jente - født 29. februar
:Heartpinkkarma1 - Ahus - jente - født 7. mars

3. mars
:HeartblueLykkeønske - Rikshospitalet - gutt - født 22. februar

4. mars
:confused005Pedal - Oslo - gutt

5. mars
:mad:Gledeståre - Molde - gutt
:HeartblueLillenurk93 - KK Haukeland - gutt - født 1. mars
:HeartbluePink - Ullevål - gutt - født 26. februar

7. mars
:HeartblueMRF - Ahus - gutt - født 28. februar

8. mars
:mad:Smashing - KK - jente
:mad:nat - Stord - gutt

9. mars
:HeartpinkMarsbaby16 - Haugesund - jente- født 4. Mars

10. mars
:HeartpinkMammasom19 - Førde - jente - født 4. mars

11. mars
:HeartpinkFru_Pingu - Lillehammer - jente - født 6. mars
:confused005Kelly86
:mad:FrkRosa - St Olavs hospital

12. mars
:Heartblue:HeartblueTvillingmamma2016 - Kalnes - tvillinggutter - født 26. februar
:confused005Knøtt - Ahus - gutt
:HeartblueNornene - Gjøvik - gutt- født 11. Mars

13. mars
:HeartblueHåp2016 - Hammerfest sykehus - gutt - født 10. mars

14. mars
:greet025Mariamia - Ringerike sykehus - jente

15. mars
:HeartpinkBolleovnen - UNN Tromsø - jente- født 7. Mars

17. mars
:HeartblueKnøtte - Ahus - gutt

18. mars
:HeartpinkNienna. - Haukeland - jente- født 12. Mars
:confused005Chr2016 - jente
:confused005Lotte* - SUS - gutt

19. mars
:greet025karro.90 - Skien - gutt
:HeartpinkNov13Mars16 - Sveits - jente - født 8. mars

20. mars
:greet025FruJohnsen - Skien - gutt
:confused005Marsmamma16 - Ålesund - gutt

21. mars
:Heartpinkgravidlykke19 - Ahus - jente - født 2. mars
:greet025Lindis_87 - Kalnes sykehus - gutt

22. mars
:confused005SvimeHøna - SUS - gutt

23. mars
:greet025J87 - Drammen - gutt
:confused005Orkidee - Rikshospitalet - jente
:greet025bomsa - Arendal - jente
:greet025Annemarie- Namsos- jente

26. mars
:greet025Lena87 - Voss/KK - gutt
:greet025milli16 - gutt

28. mars
:greet025Babylykke90 - jente

29. mars
:greet025Sofie85 - Ullevål - jente

31. mars
:greet025miartas - Ålesund- jente
:greet025Anomabeti - Ahus - jente
:greet025Babyhåp2015 - Kalnes - jente

1. april
:confused005jcecilie- Tønsberg sykehus- gutt

Født:
:Heartpink: 10
:Heartblue: 11

Kopierte stautsen fra i går, oppdater gjerne så vi får fylt inn om det er endringer. Si gjerne i fra om noe er feil også så vi får rettet opp så fort som mulig.
 
Last edited:
:greet025 5. Mars - må nok tilbake til denne i og med at alt dabbet skikkelig av og ingenting mer har skjedd. :confused013
Tror nok det blir induksjon i morgen. 8 dager på overtid, men tar det hele med ro nå når jeg VET at det begynner senest i morgen og at lilleskatt har det bra i overtidshulen.
 
Jeg er her :) 20. Mars
 
:greet025 5. Mars - må nok tilbake til denne i og med at alt dabbet skikkelig av og ingenting mer har skjedd. :confused013
Tror nok det blir induksjon i morgen. 8 dager på overtid, men tar det hele med ro nå når jeg VET at det begynner senest i morgen og at lilleskatt har det bra i overtidshulen.
♥ Snart er du mamma!
 
:greet025 5. Mars - må nok tilbake til denne i og med at alt dabbet skikkelig av og ingenting mer har skjedd. :confused013
Tror nok det blir induksjon i morgen. 8 dager på overtid, men tar det hele med ro nå når jeg VET at det begynner senest i morgen og at lilleskatt har det bra i overtidshulen.

Endret til overtidssmileyen jeg da. Snart er du i måle. En dag igjen så er det igang! Lykke til!
 
:greet025 5. Mars - må nok tilbake til denne i og med at alt dabbet skikkelig av og ingenting mer har skjedd. :confused013
Tror nok det blir induksjon i morgen. 8 dager på overtid, men tar det hele med ro nå når jeg VET at det begynner senest i morgen og at lilleskatt har det bra i overtidshulen.
Det kommer til å gå kjempebra om du blir satt igang ♡ jeg ble det (fødselshistorie kommer) og det gikk faktisk helt fint til tross for at det var det siste jeg ønsket. Masse lykke til ♡
 
:greet025
31. Mars

Men synst kynnerene har endret karakter altså, mye press nedover i heile natt, men har sovet ok, så kan ikke si det er rier heller. Måtte sende ei melding til mamma om at ho kanskje fikk en telefon inatt, ho skal bli med på fødselen <3
Og til svigers, de skal passe guttaboys. Har vel mista nattesøvnen de nå da :p issa!

Skal på vekstkontroll igjen imorgen så får be de ta en innvendig sjekk da om det faktisk skjer noe. Er så fortvilende å gå å kjenne, lure og spekulere, kan ikke det bare være som på film. -
,,trallalalala! Happy :) ... Oy! Der gikk vannet gitt!.. Å der kom en ri! Ring ambu!"
 
Back
Topp