OPPROP 13. MAI

er her til kl 10, skal en tur på kk til jordmoren min, hun skal sjekke ut tilstanden der nede, kanskje ta vannet, i hvertfall strippe. får se...

Oppdatering:  nettopp vært på sykehuset, 4 cm. de prøvde å ta vannet men babyen sitt hode låg slik at de ikke fikk tatt det. så er vel egentlig bare å gå å vente...[:'(]

jeg er her , på termin dagen min, nå begynner jeg på overtid[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Er her fremdeles jeg og..

Er her ennå jeg og......en dag over termin...[:)]

er her jeg også.. håper ikke det skjer noe i dag eller i morgen, for broren min skal konfirmeres i morgen... hadde vært typisk hvis det skjedde noe.. drakk for øvrig bringebærbladte 2 ganger i går, og synes jeg har fått mer stikninger/ubehag.. kanksje det er overtro..men tro kan flytte fjell. Ha en fin dag alle sammen[:)]

e her eg.. sitt misunneleg å ser på at typn min søve.. han må visstnok ha nok søvn om noke skulle skje.. ka med meg då.. bæsj.. jaja.. ny dag.. med ett eller anna nytt iallefall..[;)]

Jeg er her [&:] +++++ masse mensen smerter kansje han kommer i dag [:)]

heihei er her jeg også. Samboer har lovet meg en dag i senga [8D] han har hørt at det skal hjelpe med
litt  (han e litt treg noen ganger...) så får me sjå ka som skjer ittepå!!

Ha ein fin dag jenter!!

Er her fortsatt, ferdig med eksamen,jippi. Vasker sengklærne til babyen nu,så nu begynner ting å bli klart dersom han ønsker å komme, menstermin i mårn,men ul termin er ikke før 28, tenker at han kommer når han e klar. Ha ei fin helg jenter. Det e jo fullmåne i natt,kanskje nån føder da??

Er her eg og, tre dager siden termin....[:@]

[:)]er her ja..........

Termin i dag men, ingen baby

eg er her og.. 3 dager etter termin.

Er her enda jeg.... Satser på at fullmåne skal få i gang sakene. Skal vaske huset og stresse litt - kanskje det setter igang fødselen. Jeg er ihvertfall lei!!!!!!

Back
Topp