Opprop 13 desember !

Linka

Gift med forumet
Følgende januarmammaer må melde seg idag :

* Linka ( 04 januar )

* Homma ( 15 januar )

* Linni ( 09 januar )

* Careen ( 03 januar )

* Sara73 ( 07 januar )

* Fiorelina ( 18 januar )

* Storm ( 09 januar )

* Lena28 ( 15 januar )

* Snart2 ( 23 januar )

Dagens sitat :

De er ikke engler alle som nakne er, sa mannen, han så kjærringa vaske seg.

Nordisk ordtak

Jeg er her idag også. Har sovet to og to timer inatt, men syntes at jeg alltid er trøtt.
En tanke falt meg inn i går og et var at jeg trenger en vikar. En som kan ta over tråden her når jeg skal føde og til jeg kommer tilbake. Det er bare og gjøre det samme som meg. Følge med på oppropslista og kalle opp de som står der etter hvem dato det er.

Noen som melder seg frivillig???

Klem

Jeg er her fremdeles!!
39 dager igjen!!! Det nærmer seg med stormskritt. JEg føler at lille Paal kommer hvert øyeblikk, har kynnere HELE TIDEN. Flere av dem kjennes ut som ordentlige rier også.
Begynner å få litt småangst for jeg har fremdeles ikke fått opp sengen eller begynt å vaske opp klær og det som trengs. Har iallefall ikke pakket noen bag til sykehuset.

Mannen min holder på å gjøre ferdig 2 etasje hvor vi skal flytte opp alle sammen. Hadde i allefall håpet å få ut 1. mann av soverommet før det kommer en ny liten baby sånn at han ikke tror han blir kastet ut til fordel for en lillebror. han er bare 19 mnd også så det er ikke så lett å forklare ham hva som skal skje.

Så kommer julen oppå alt annet men jeg er heldigvis sykemeldt så jeg får litt tid mens gutten min er i barnehagen.

Formen er veldig bra ellers, og jeg kvir meg overhodet ikke til fødelsen (enda...)

Melder meg som tilstede, og som frivillig vikar..
men bare når du ikke er her..

er ikke jeg her heller, så skulle vi hatt en vikar som ikke har termin i Januar[8|]

Jeg er her jeg og [:D]

er her jeg i dag også. men vet ikke om jeg får oppdatert meg her i morgen, og muligens fremover. må på sykehuset i dag, og blir mest sannsynlig innlagt.. var på kontroll i dag og jeg har muligens fått svangerskapsforgiftning[&o]

ORIGINAL: Storm

er her jeg i dag også. men vet ikke om jeg får oppdatert meg her i morgen, og muligens fremover. må på sykehuset i dag, og blir mest sannsynlig innlagt.. var på kontroll i dag og jeg har muligens fått svangerskapsforgiftning[&o]

Har du sladrevenn, kan du sende melding til henne, så gjør hun det for deg..[;)]

Er her fortsatt jeg. Er i mye bedre form etter at jeg skjerpet kostholdet litt...[&:]

Godt og se at så mange januarmammaer er her fremdeles.
Jeg regner ikke med at jeg blir så lenge borte så hvis du vil fiorelina så holder det med deg vet du.
Det er viktig nå at de som eventuellt ikke kan melde seg får sladrevennen til og gjøre det. Hvis dette ikke er mulig så avventer vi bare meld fre personen det gjelder.

Håper alle har en flott kveld.
Klem

Back
Topp