Heisann..
Var hos legen i dag.. Han var jo sitt vanlige.. "Hei, hva skjer? (uten å vente på svar) Å så fint.. blodtrykk.. vekt.. kjenne på magen, urin er ok, hjertelyd ok... Hade!! "
Blir gal!! [:@]
Prøvde å fortelle at jeg hadde kynnere i hele går lett blandet med en fot stikkende ut i ny og ne.. Men da mente han jeg hadde nok bare trodd det var kynnere når det var liv...
Jeg blir gæærn! Han hører ikke etter når jeg snakker til ham heller, enten skriver han på noe fra forrige pasient ellers avbryter han meg midt i en setning å lurer på om jeg vil ha spiral etter fødselen? HVA?? spiral?? jeg er 21 år, å skal føde snart, å det er vel det siste jeg har tenkt på, å det koster insane amounts of money..
Ble langt dette, men når jeg har hatt det sånn i 9 mnd ble jeg gal når han sa at Nej vi trenger vel ikke sees før den 30.? to dager før termin?! Hvis jeg ikke føder snart tilter jeg! 14 dager til med sånn jeg hadde det i går så dør jeg..! Kynnerne er smarte ser du.. De begynte øverst for å presse henne nedover, men når de fant ut at det ikke funka gikk de helt crazy over alt, å hun kan ikke syns det er veldig festlig for hun prøvde å presse seg ut gjennom navlen! [:'(] Aoooo.. Så legger vi til noe menssmerter og stikkende smerter så har du oppskriften på gårsdagen min..
Ellers er alt topp! Sambo vil ikke gå i terapien sin for han mener han vet best selv og det hjelper jo masse! Ikke vil han snakke med eller kjenne på datteren sin heller, av grunner jeg ikke helt har funnet ut av enda... Men det får meg litt til å lure på hvor mye han angrer, å det er litt sent nå!!!!
Sliten...[&o]