OPPROP 13.04

Mamma27

Betatt av forumet
De som må melde seg - eller få sladrevennen til å melde seg i dag er:

-> Frøken My

-> MammaAne

-> Sandra 21

Har jeg misforstått noe? Er det ikke slik at vi ALLE ska melde ifra hvordan det står til hver dag?

Det er visst de som har under 20 dager igjen til termin. Men du fåpr sikkert være med du også!![:D]

Tihi...sånn å forstå!! Da har jeg en stund igjen før jeg begynner med oppropet med andre ord!

Jeg er her[:D][:D] Og for å oppdatere åssen det går: Var på kk i går kveld med noe som gjorde ufattelig vondt.. Fikk sparke test og under den hadde jeg noen rier på 60...Men de ga seg SELVFØLGELIG...Jeg har fått moden livmorhals (den tuppen) (hva enn det betyr)...idag har jeg hatt enda mer av disse gøyale mase riene og X fingrene for at de enten gir seg eller blir skikkelige..

Heisann..
Var hos legen i dag.. Han var jo sitt vanlige.. "Hei, hva skjer? (uten å vente på svar) Å så fint.. blodtrykk.. vekt.. kjenne på magen, urin er ok, hjertelyd ok... Hade!! "
Blir gal!! [:@]
Prøvde å fortelle at jeg hadde kynnere i hele går lett blandet med en fot stikkende ut i ny og ne.. Men da mente han jeg hadde nok bare trodd det var kynnere når det var liv...
Jeg blir gæærn! Han hører ikke etter når jeg snakker til ham heller, enten skriver han på noe fra forrige pasient ellers avbryter han meg midt i en setning å lurer på om jeg vil ha spiral etter fødselen? HVA?? spiral?? jeg er 21 år, å skal føde snart, å det er vel det siste jeg har tenkt på, å det koster insane amounts of money..
Ble langt dette, men når jeg har hatt det sånn i 9 mnd ble jeg gal når han sa at Nej vi trenger vel ikke sees før den 30.? to dager før termin?! Hvis jeg ikke føder snart tilter jeg! 14 dager til med sånn jeg hadde det i går så dør jeg..! Kynnerne er smarte ser du.. De begynte øverst for å presse henne nedover, men når de fant ut at det ikke funka gikk de helt crazy over alt, å hun kan ikke syns det er veldig festlig for hun prøvde å presse seg ut gjennom navlen! [:'(] Aoooo.. Så legger vi til noe menssmerter og stikkende smerter så har du oppskriften på gårsdagen min..

Ellers er alt topp! Sambo vil ikke gå i terapien sin for han mener han vet best selv og det hjelper jo masse! Ikke vil han snakke med eller kjenne på datteren sin heller, av grunner jeg ikke helt har funnet ut av enda... Men det får meg litt til å lure på hvor mye han angrer, å det er litt sent nå!!!!

Sliten...[&o]

MammaAne: for en dag... Du må bare sende meld altså[;)] Når fikk du ny time hos legen? Håper inderlig at du IKKE ska gå til to dager før termin før han ser deg igjen...synes det var drøyt!! Får håpe Sara-mor roer seg og at kynnerne slapper mer av, så du får slappet av og nyte siste tiden! Som jm sa til meg: nå må du ikke bli utålmodig, det er enda en stund igjen og den tiden blir laaaang hvis du begynner å bli utålmodig nå!! Håper alt går bra!!

[:)] Søt du Bølla [:D] Ja jeg prøver å slappe av mest mulig, tenke minst mulig på Når kommer hun når kommer hun??!! Nå skal jeg hjem å prøve å få liv i telefonen som driver å dør om dagen.. batteriet bare forsvinner! Så skal jeg sette meg på brygga å slikke sol! Fikk farge etter 5 min i går.. Sterk UV!! Global oppvarming YAY!!
[:D]

edit:
By the way.. Hodet er helt nede.. Helt! men han sa det hadde ikke festet seg.. ?? hvordan går det an??

heisann[:D]
alt fint her hos meg. natta har ikkje vore så god,men eg overleve. måtte støtte på magen med begge hendene for å kunne snu meg, for så å plassere pute under i en ca behagelig stilling. vaske babyklærene mine i dag, siden det blei fint ver her i dag.

mammaAne: stakkar deg! hørres ikkje ut som nåkke god dag nei. håper dagen i dag er bedre og at du får samla litt krefter. *stooor klem*

ORIGINAL: frøken my
mammaAne: stakkar deg! hørres ikkje ut som nåkke god dag nei. håper dagen i dag er bedre og at du får samla litt krefter. *stooor klem*
sign

Back
Topp