Opprop 12 uker

Etter menstermin er jeg 12 uker i dag, men etter sannsynlig unnfangelsedato har jeg fortsatt åtte dager igjen til jeg runder 12 uker. :)

12 uker i dag iflg første ul pg mens termin. :D (og er det jeg følger frem til oul) :D

Signerer på denne :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Passert midnatt og jeg kan rekke opp hånda :D

16.02.14 <3

Da rekker jeg også opp hånda :D

Er 12 uker i dag ifølge UL. Ny UL på tirsdag, så får se om det fortsatt stemmer da :p

Termin 16 februar

• Liker
Reactions: BMC
12 uker i dag og alt sto bra til med den lille på kontroll i dag;) fant hjertelyden med en gang :D

Venter første skatt, 16.02♡♡

• Liker
Reactions: BMC
12 uker idag ifølge mensentermin, men bare 10+5 ifølge tidlig UL! Men jeg jubler selvom! Magen vokste plutselig også :) <3

Tolv uker til helga! Og ultralyd på mandag, det er altfor lenge til!

Endelig 12 uker ift. menstermin. I følge ul forrige fredag var fosteret 5 dager større enn dette, så vi har slått til og offentliggjort nyheten gjennom uka.

Deilig :)

Håper på tidligere termin også på oul, selv om det betyr at jeg både var på utdrikningslag og vinkurs med jobben i de aller første dagene av babyens liv :/
Brukte el-tester, så er egentlig ganske sikker på at unfangelsen skjedde rett etter utdrikningslaget ;)

Jeg har menstermin 17., så ikke lenge igjen før resten er over 12 uker nå.

Jippi!

--------------------
<3 17. februar <3

Whooop whooop, da er jeg kommet til di magiske 12 ukene!! ❤
Ååh, for en herlig følelse ☺☺

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Meg meg meg!!! :) :) 12+1 i dag i følge BV :) :dance008 :dance008 :dance008 :dance008

Back
Topp