Opprop 12 uker

Jeg er 13+3 :)

*Rekker opp hånda og vifter febrilsk* nå er jeg også endelig 12 uker på vei!!! :) Tross alle mine bekymringer pga manglende kvalme og overraskende fin form, viste det seg på UL i går at det er et perfekt foster i magen min :) Hjerne, ryggrad og organer ligger som de skal, og bein og armer sprella som bare det :D hurra!!!

fått to jenter på samme dag :) spesiellt <3

Ja, det et noe spesielt. Hadde termin 17 aug med begge og begge kom 8 aug :) skal sies at vannet gikk den 6 aug med hun som kom i 2011 men med minsta som kom i 2012 gikk vannet 5 aug så de var ikke heeeelt samkjørte ;)

Jente født 04.11.09 <3
Jente født 08.08.11 <3
Jente født 08.08.12 <3
LilleSpire ventes jan/feb 2014 <3

12 uker idag ifølge ul ;)

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤

12 uker i dag men kjenner på angsten enda! Skulle treffe ei venninne imorgen som var 5.5 mnd på vei med tvillinger.Men hun kunne ikke,hun hadde født og mista begge jentene etter kort tid Helt grusomt.

12 uker i dag! :-)

12 uker i dag men kjenner på angsten enda! Skulle treffe ei venninne imorgen som var 5.5 mnd på vei med tvillinger.Men hun kunne ikke,hun hadde født og mista begge jentene etter kort tid Helt grusomt.
Skjønner hva du mener. Dette er et risikosvangerskap og kommer nok til å være nervøs helt til jeg har ungen i armene (forhåpentligvis ikke før januar).

Det jeg gledet meg mest til ved 12 uker var å bli kvitt kvalmen, men den gang ei.. *sukk*

Skjønner hva du mener. Dette er et risikosvangerskap og kommer nok til å være nervøs helt til jeg har ungen i armene (forhåpentligvis ikke før januar).

Det jeg gledet meg mest til ved 12 uker var å bli kvitt kvalmen, men den gang ei.. *sukk*

ikke moro:-( forrige gang visste jeg liksom ikke hva jeg hadde å miste,kjenner på den.Får glede oss til nyåret

Back
Topp