Opprop 12 mars

Nate78

Betatt av forumet
Joda e her, i morn e d min termin..................spennende, selv om d ikke kommer t og skje no før etter påske....haha[:D]

Er her jeg også.. Var på KK i dag.. Fått svangerskapsforgiftning men legen sa hun ville vente med å sette i gang fødselen for høytrykket var ikke såååå høyt.. Uffa.. hadde det vært litt høyere hadde jeg nok lagt og født nå.. [:-]
Men men.. vente vente vente vente vente vente.....

jepp er her jeg også..[:'(] men vært dårlig i hele natt.. kvalm..[&:]

Er her jeg også, men måtte på sykehuset en tur i går....

snart orker jeg ikke mer!!!!!..i dag er jeg bare dypt deprimert.vet ikke hvordan jeg skal greie å motivere meg for enda en dag......kjenner på meg at denne ungen her ikke kommer til å komme før de setter meg igang.....

Fordi jeg hadde hadde så j***** vondt lenge, og kjente veldig lite liv. Så da ville de at jeg skulle ta meg en tur. Men alt stod bra til med frøkna mi altså

1.dag på overtid, hehe.............
Men, men........

(trenger jeg si noe mer?)

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
Satt bare å tuta for litt sida ... æsj nå er jeg lei ja!!! Og rastløs ... Håper legen har noe positivt å si i morga.. Han er jo alltid positiv da men ...

Lille venn komme til mammaen og pappaen sin nå!!

[:(][:(][:(][:(]

Hei er her ennå har tatt den store husvasken, denne har jeg nå tatt for femte gang i løper av de siste ukene. Nå håper jeg holder på babyen til etter 15 mars for da skal min 5 åring spille snehvit i barnahage teatret og det vil jeg gjerne få med meg. Ha en fin søndag

titt tei.. er her jeg.,....

ORIGINAL: lillemolla

snart orker jeg ikke mer!!!!!..i dag er jeg bare dypt deprimert.vet ikke hvordan jeg skal greie å motivere meg for enda en dag......kjenner på meg at denne ungen her ikke kommer til å komme før de setter meg igang.....

Jeg føler med deg! 5 dager over for meg, og det er ikke mye motiverende å tenke på at snart skal det søkes om overtidskontroll.
Uff.. Er så lei av å være gravid nå. [:o]

Er her enda jeg også. Er så spent så spent.... urolig i kroppen....

Jeg er her, men forhåpentligvis ikke så lenge igjen nå [:)]

Glemte å skrive meg opp her, men jeg er her fortsatt

Back
Topp