Opprop 11.oktober =)

Her, 39+4, vært på kontroll hos legen idag, alt bra :D har ekstremt mye kynnere idag og hadde litt tak i ryggen inatt. Lov og håpe :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er her :)
Bakt brød, skal bake kanelsnurrer nå og så skal eg lage pizza me masse hvitløk i kveld og satser på at noe setter i gang en fødsel :D

Er her. 40+1. Var på siste kontroll hos jordmor i dag, alt fint. Så henvist til overtidskontroll på sjukehuset om ei veke. Kjenner det er deilig å få den kontrollen berre 5 dagar på overtid:-)

:) Er her, men sambo er på dagstur til Nederland i dag så hun får ikke bestemme seg for å komme i dag ;) Mye kynnere i dag så har tatt med meg storesøster og dratt til svigers..

På "mobben"

Jeg er her. Hadde siste jormor time idag:). 2 dagr til termin;) hatt endel kynnere og mensenvondt idag.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

fødte ei lita jente 9/10 :-) hun var 3560 g og 51 cm, helt perfekt <3

Er fryktelig sen til å svare... Men har rett og slett vært en litt tøff start. Småen fikk gulsott og var til lysbehandling 2 ganger og vi var på sykehuset en uke før vi fikk dra hjem. Nå har han imidlertidig lagt på seg 500 gr den siste uka, så det går fremover og regner med han blir en kraftplugg for en er en innmari glupsk liten bylt. Han kom til verden 19.september kl 06:09 med sine 3632 gram i en rasende fart, i overkant av 4 timer til mors store overraskelse

Lulilu

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1381543405.679809.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1381543405.679809.jpg
    75,7 KB · Visninger: 16
Back
Topp