Opprop 11.nov.

Skulle egentlig vært 39+0 i dag.
Men kl. 4 i natt gikk plutselig vannet og kun 3t etterpå var lille gutten vår født.
Intenst da det stod på som verst men nå er livet helt perfekt <3
Oioioi!! Gratulerer så masse:love7:love7:love7

2 dager på overtid - det skjer...ingenting :)

2 dager på overtid her og. Kjenner ingen tegn på fødsel, så blir veldig frustrert av å bare gå og vente.

38+4 og ingen tegn til baby :shifty: alt er ukomfortabelt!!! En god del kynnere og nedpress inn i mellom...ellers søvnløse netter pga turbotrollet. Håper hun kommer snart!

37+6. Vært hos kiropraktoren for endte gang for å knekke opp en låsning i ribbeina.. ellers har jeg nedpress så det føles ut som ungen holder på å dette ut :D

Åh spennende da! Hvordan er det nå da;)?
Holder på ennå, men føler ikke de er vonde nok til å ringe føden ennå...
Ser det an litt utover kvelden, begynner og bli rimelig sliten nå :p

Kommer ca hvert 5 min og gjennomsnitts varighet på 55 sek.

38 + 3 og ingen tegn til fødsel enda. Var hos jm og fikk modningsakupunktur tidligere i dag og håper det gir effekt :-) Hatt en del stikninger og murringer etter det.

Holder på ennå, men føler ikke de er vonde nok til å ringe føden ennå...
Ser det an litt utover kvelden, begynner og bli rimelig sliten nå :p

Kommer ca hvert 5 min og gjennomsnitts varighet på 55 sek.
Ohh kan jo håpe på fødsel i natt da:D

Rier.. Og mini blødning... Venter spent på om det øker på nå har gått med stikkinger og sterke kynnere i hele dag..

40+1:)
Har ikke fått logget meg inn på flere dager, vet ikke hva som skjedde!! Men nå er jeg tilbake;) Fortsatt ingen baby..

Oioioi!! Gratulerer så masse:love7:love7:love7
Takk for det :D var litt "sjokkskadet" da jeg forstod hva som foregikk. Var hellig overbevst om at jeg kom til å gå over termin og at fødselen kom til å bli lang... var absolutt ikke forberedt på styrtfødsel 9 dager før termindato!

Back
Topp