Opprop 11.nov.

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Ny dag,nytt opprop:DSkjer det noe gøy hos deg i dag da?:D

Og endelig var vår mnd. her: NOVEMBER!!!!!:talk017

Legg gjerne inn info om kontroller, hvor mange uker på vei dere er o.l (helt frivilig altså) så fører jeg inn :)
Jeg setter en smiley bak nicket deres når dere har meldt dere for dagen, skjer det noe hos deg setter jeg opp en stjerne og samler dere under oppropslista :)
Har født:
25/10- Hesteviskeren. :dummy1:

1/11- LydiaRun:dummy1:

2/11-Malla mari :dummy1:

3/11 Frk.Vims:dummy1:

4/11 Fride:dummy1:
rusk-:dummy1:

5/11 Ms.T:dummy:
hunnykaos:dummy:

6/11 sjasmi:dummy1:
Rosahårdått:dummy:
Blu-Ray-:dummy1:

Ani82-:dummy1:
Attpåklattenognr3:dummy:
Guriks :dummy:
Novchica-:dummy1:
Twinkletwinkle:dummy1:

7/11 Murmel:dummy:

9/11 Tessa90:dummy:

11/11 Nora89 :dummy1:
Prikkeliten :dummy:

29okt:

Stinemor: )- :confused004:confused004:confused004

3nov:
Alvemammaen

6nov:
Lillemy1-

8nov:
Beckybecks-40+5:)

9nov:
Totoro-
Mariatrond- 2 dager ovetid. Kontroll i dag :)

10nov:
Gladys-1 dag overtid, Til jm. :)

11nov:
Rullepølsa-
Koink-Update: Her kom plutselig mengder med fostervann i tillegg til slimpropp.:happy093.:happy093.:happy093.:confused004:confused004

12nov:

Milla_84-40+2 og termin i morgen. Vært til jm. i dag:)

13nov:
Alita-

14nov:
Allimac86-
LillePersille2015 - 40+0:)

15nov:

Bergenbaby2015-
Lille Banana-39+6:)

16nov:

macronelle-

18nov:
Spiritanimal-

19nov:

jahoo- :)
2sweet- :)

20nov:
KjempeSpennende 39+1:)
Dalsfrua-39+1:) Jm i dag. Slimproppen gått og 2cm. Heia heia!!
Mammaforførstegang<3-39+1:)

21nov:

LSførstegangs-

22nov:

Christine92-38+6:)

23nov:
Linselusen- :)

24nov:

CarinaKay-
Skåris-39+1:)

25nov:

Tesa- Time til jm. :)
Gg87-
Novemberlykke<3

26nov:

prippen-38+1:)
LykkeINovember- KS den 16.11
Undomiel-

27nov:

Venternr.2 - Blir satt i gang på tirsdag den 10/11 :happy093
Cate91-

28nov:

Milliun-

30nov:

amse90
Bkno1784672

1des:

Synnøve:)- :)

Symboler:
:happy093.-vannet har gått.
*- jm./lege.
:gen014-rier

Last edited:
Pluss 1 i dag.:) jeg kjenner at det skjer ting (mye kynnere og ubehag nedi der), men det kan jo ta sin tid denne modningen.:)
Jm time i dag. Tenke å spørre om jeg kan få sjekket modning.:)

Kontroll i dag. 2 dager over termin. 40+5 :)

40+0, og venter fortsatt ;)

Uke 39+6 i dag. Aldri vært såå gravid før:p.

39+1, Vært på kontroll hos legen i dag. Fikk bekreftet at hodet er festet. Skjønner ikke hva det er småen somler med nå, jeg synes det er på tide at babyen melder sin ankomst,

38+1, har hatt kynnere nesten konstant i 1,5 døgn nå. Mye nedpress med kynnerne hele natten, det har lettet litt etter jeg sto opp :)

39+1 og har vært hos jm i dag.
Slimproppen gikk kl 08.00 i dag tidlig og fikk beskjed om at jeg var helt moden og hadde 2 cm åpning.
Har nå en del rier, håper de her er skikkelige og ikke bare maserier!

Fikk ny jm time neste onsdag, men ho mente jeg ikke trengte den. Håper ho har rett ;)

39 + 1 i dag. Vært på CTG på Ahus. Alt fint med lille. Har jordmor time i morgen kl. 12:30. Mye kynnere og litt "støt" lignende stikk nedentil. Kjempe sliten og utmattet i dag. Kommer nok mest sannsynlig til å gå på overtid! :p :(

Er her enda :) .. Har de samme smertene som da fødselene med de to andre begynte, så nå går jeg bare rundt hjemme og surrer og rydder, i håpet på at det øker på etterhvert!
Meeen det stopper sikkert opp etterhvert :p

40+2 i dag, termin imorgen :) spennende dager i møte. Hatt siste kontroll hos jordmor i dag, alt så bra ut. Fått time til trivselskontroll på sykehuset neste onsdag om jeg ikke har født ;)

39+1 og ingen unge. Mye murringer og noen kynnere,men er vel bare denne modningsfasen som fortsatt holder på:eek:

Er her jeg. Gått en lengre tur med mannen i endel bakker. Deilig det. Kjenner litt mer vibrasjoner og på en måte leamus i området, men ikke så mye mer. Vet ikke om det er tegn? Var i det hele tatt mindre kynnere enn ellers på den turen.. Kanskje har baby ombestemt seg? Tryggere der inne?

Våknet 03 i natt med sterke murrringer som bygde seg opp, men det var helt uregelmessig og ble med det. Helt tydelig at det er noe på gang, kjenner jeg grugleder meg til det som venter:yuck:

39+1 og har vært hos jm i dag.
Slimproppen gikk kl 08.00 i dag tidlig og fikk beskjed om at jeg var helt moden og hadde 2 cm åpning.
Har nå en del rier, håper de her er skikkelige og ikke bare maserier!

Fikk ny jm time neste onsdag, men ho mente jeg ikke trengte den. Håper ho har rett ;)

Åh spennende da! Hvordan er det nå da;)?

Back
Topp