Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men det står feil oppført, maritas eller noke, ej kalla mej for miartas, å ser det er litt kluss med bildene
Miartas 31. Mars Ålesund sykehus jente skal det ivertfall stå. Det er meg
tja noe er muligens på gang. Termin 5. Mars og 6 dager på overtid. Var på kontroll i dag. Var moden og hadde to cm åpning og det sa jordmor var veldig bra for en førstegangs. Kynnere/rier ble registrert på ctg hvert 10. min over en 3 kvarter. Jordmor mente at det godt kunne bli fødsel nå i helga. Hvis ikke blir jeg indusert mandag og da kunne de hoppe over første delen siden jeg var såpass moden. Bishop score var 6.
Må si at de kynnerne jeg har hatt må jo gjort sitt. Tror det blir litt vanskelig for meg i begynnelsen å skille kynnere og rier. Tror nok jeg sammenligner med den medisinske aborten jeg måtte ta da det ikke var noe liv der inne og det var heftige rier. Gjorde knallvondt, så alt annet blekner liksom i forhold. Tipper det er sånn det blir lenger ut i fødselen da??!
Nå kjenner jeg at jeg gleder meg og kanskje gruer litt, men samtidig vet jeg at nå skjer det snart. Bare synd jeg har fått så forbaska lite søvn de to siste nettene pga halsbrann. Synd begynne fødsel utslitt. Kjenner jeg håper jeg får en god natts søvn før det hele braker løs.
Åh, så flott at du har tatt på deg jobben! ♥ Her skjer det lite. Termin 20. Mars
Gratulerer! ♥
Gratulerer ☺❤