Opprop 11 Januar !

Linka

Gift med forumet
Følgende januarmammaer må melde seg idag :

* Sara73 ( 07 januar )

* Cita ( 11.Januar )****

* MB ( 13 januar )

* Mallu ( 17 januar )

* Renate79 ( 17 januar )

* Fiorelina ( 18 januar )

* Chill24 ( 20 januar )

* Buster ( 20 januar )

* Gry ( 21 januar )

* Snart2 ( 23 januar )**

* Marianne V P ( 23 januar )*

* Sicaa ( 25 januar )

* Trulte74 ( 26 januar )

* Snusken ( 26 januar )

* Chica21 ( 27 januar )

* Snuggle78 ( 28 januar )

* Liv83 ( 29 januar )*

* Tyren78 ( 29 januar )

* Dama ( 30 januar )

* Lindaen ( 31 januar )

Har født :

GRATULERER !!

Hanne79 ( 24.11.05 )
Mathilde
Norah

Siric ( 29.11.05 )
Maia Christina

Storm ( 17.12.05 )

Grete71 ( 21.12.05 )
Vetle

Lena28 (22.12.05)

Løven (27.12.05)
Emma

Linka (30.12.05)
Alexander

Terese (30.12.05)
Pernille

Skytte76 (02.01.06)
Marie

Linni (02.01.06)
Stine Louise

Careen (06.01.06)

Homma (10.01.06)
Thea

Star83 (11.01.06)

Håper noen har nyheter ang. de som ikke har vært her på en stund.
Klem

Her er jeg!!

Ingen nyheter å melde om andre , men litt om meg selv (spesialist på å sladre om meg selve jeg, altså)

- trodde i går at jeg kom til å føde i natt, for hadde veldig sterke og regelmessige kynnere i noen timer - men så roa det seg igjen..
har hatt litt i dag også - så mamma'n min er nervevrak stakkars[;)]

Håper fødselen starter snart - blir sliten av disse maseriene nå som jeg er såpass forkjøla og tett i ansiktet.. [8|]

Tittei, her er jeg [:)]

Kjedlig med masrier da [:'(]. Men kan du ikke gjøre noe for å få fortgang på riene da? Hoppe til sengs med typen? Vertikal sengemambo [;)].
Eller modningsakupunktur f.eks. Det pleier å gjøre susen, så får du slappe av etter noen dager.

Kjedlig med masrier da . Men kan du ikke gjøre noe for å få fortgang på riene da? Hoppe til sengs med typen? Vertikal sengemambo .
Eller modningsakupunktur f.eks. Det pleier å gjøre susen, så får du slappe av etter noen dager.

ikke så lett med vertikal sengemambo når jeg er hos foreldra mine og han er i Bergen - og når han endelig er her (i helgene) så har vi ikke mer enn et forheng eller to som skiller rommet "vårt" fra lillebror[;)]

Jeg er her ENDA!! [:@] Finner det særdeles urettferdig at dere andre fyker fremfor meg på lista! Jeg skal nok trone toppen noen dager enda.... Skjer ingen forandring. De eldste i min familie, sier det ikke blir noe før den 14. for da er det fullmåne... Men det blir jo født barn de andre dagene også[&:]. Hvorfor ikke jeg?

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Kjedlig med masrier da . Men kan du ikke gjøre noe for å få fortgang på riene da? Hoppe til sengs med typen? Vertikal sengemambo .

ikke så lett med vertikal sengemambo når jeg er hos foreldra mine og han er i Bergen - og når han endelig er her (i helgene) så har vi ikke mer enn et forheng eller to som skiller rommet "vårt" fra lillebror[;)]

Fortvil ikke, jeg har prøvd det i snart to uker, virker ikke!!!![;)]

Her enda ja...... dritlei nå!!!

Jeg er her ennå!!!

oppdatert etter m v p

Er her...

Er her enda ja... Helt greit det,-har ikke alt klart enda... Men var faktisk på loftet akkurat å henta fram de siste babyklærna og bagvogna o.l.... Så nå skal ting bare vaskes...
-Men jeg burde kanskje pakke min egen bag snart?![:)]

feil plass jeg var på tur å svare...her går det unna!!!

hehe

Dessverre her ennå.. *gråte* Vil så gjerne føde nå, er dritt lei og ennå like forkjøla! [:(]

Oppdatert etter lindaen

Back
Topp