Opprop 10 Januar !!

Linka

Gift med forumet
Følgende januarmammaer må melde seg idag :

* Sara73 ( 07 januar )

* Cita ( 11.Januar )***

* MB ( 13 januar )

* Mallu ( 17 januar )

* Renate79 ( 17 januar )

* Fiorelina ( 18 januar )

* Chill24 ( 20 januar )

* Star83 ( 20 januar )

* Buster ( 20 januar )

* Gry ( 21 januar )

* Snart2 ( 23 januar )*

* Marianne V P ( 23 januar )

* Sicaa ( 25 januar )

* Trulte74 ( 26 januar )

* Snusken ( 26 januar )

* Chica21 ( 27 januar )

* Snuggle78 ( 28 januar )

* Liv83 ( 29 januar )

* Tyren78 ( 29 januar )

* Dama ( 30 januar )

* Lindaen ( 31 januar )

Har født :

GRATULERER !!

Hanne79 ( 24.11.05 )
Mathilde
Norah

Siric ( 29.11.05 )
Maia Christina

Storm ( 17.12.05 )

Grete71 ( 21.12.05 )
Vetle

Lena28 (22.12.05)

Løven (27.12.05)
Emma

Linka (30.12.05)
Alexander

Terese (30.12.05)
Pernille

Skytte76 (02.01.06)
Marie

Linni (02.01.06)
Stine Louise

Careen (06.01.06)

Homma (10.01.06)
Thea

Jeg er her fremdeles, men neppe lenge. Har vært til " stripping" i dag og fått riestimulerende akupunktur. Har hatt rier med 5 min mellom siden kl 12. Regner med det skjer noe innen i morgen. Men jeg er blitt lurt mange ganger allerede.

Her sitter jeg.. like forkjøla og trøtt og varm..

På tide å bli kvitt forkjølelsen og få fødselen igang synes jeg![8|]

MB! Lurte bare på hvordan du fikk såkalt "stripping" i dag. Ser du har termin først om tre dager. Jeg er i dag tretten dager over
termin. Var på overtidskontroll på kk i dag, men de ville ikke gjøre noe som helst før 14 dager over.
Er så fortvilende at noen får slikt FØR termin, mens andre aldri får slike tilbud..... Var det på sykehuset de gjorde det?
Klem

ORIGINAL: jessie
MB! Lurte bare på hvordan du fikk såkalt "stripping" i dag. Ser du har termin først om tre dager. Jeg er i dag tretten dager over termin. Var på overtidskontroll på kk i dag, men de ville ikke gjøre noe som helst før 14 dager over.
Er så fortvilende at noen får slikt FØR termin, mens andre aldri får slike tilbud..... Var det på sykehuset de gjorde det?
Klem

Oi, nå er jeg ENDA MERE glad for at jeg valgte å føde på Stord og ikke i Bergen!
Her SKAL alle vurderes etter 8-10 dager etter termin.. [8|] ikke sjangs om at jeg hadde latt dem sende meg hjem fra NOE sykehus om jeg hadde gått 13 dager over..

Du KAN faktisk KREVE å få bli der til babyen er ute nå, altså[8|]

Her er jeg også. Fin form i dag... Gleder til babyen og klarer å vente litt til...
Kom ikke inni babyverden i går så derfor ble ikke med på opprop.[:)]

Jeg er her enda [:)].
Er forkjøla, men ellers i finfin form. Synes tida går fort jeg [&:]. Har sterkt behov for søvn, kan sove til kl.12 på dagen og noen timer på ettermiddagen om jeg har mulighet..
Skal på kontroll igjen den 18.jan.

Har bestemt meg for å ikke gå over termin denne gangen, ihvertfall ikke noen mange dager over. Her skal det vaskes, hoppes og pusses vinduer og taes fødsels-igangsettende-akupunktur hvis jeg går så mye som 2 dager over.. Og hvis det ikke hjelper.... DA KOMMER JEG og bombarderer klageforumet med mange nye poster [:D].
Synes 14 dager overtid er mye jeg, skjønner ikke at de ikke setter igang før[8|].

Lykke til Jessie, stå på krava, bestill akupunktur time - så blir det action [;)].

Jeg er her jeg også...
Slet også veldig med BV i går, fikk ikke svart på en eneste innlegg.

Er her enda!!![:@] Trodde noe var på gang i natt, sov dårlig, mye kynnere og menstruasjonslignende smerter. Men den gang ei. Vært på kontroll med registrering nå og alt er vel. Kan velge å prøve akupunktur for å forsøke å sette i gang mot slutten av uka, hvis ikke noe hadde skjedd. Må tenke på det....

Er her jeg... Vert å besøkt en venninne som fikk en nydelig gutt i går natt, gjett om jeg gleder meg enda mer nå da[:D]

Oppdatert med chica21

Heisann!
Jeg er her ennå heldigvis [;)] Jeg er ennå ikke klar til å ta imot gullet mitt og nyter fremdeles å være gravid..
Skal ut på en siste shoppingtur i morgen!

Er her fortsatt.... vagge,vagge....

Er her jeg... Vert å besøkt en venninne som fikk en nydelig gutt i går natt, gjett om jeg gleder meg enda mer nå da

Er det Mathilde du har besøkt? hvordan gikk det? alt bra? ....Ida-Mari fikk ei jente i natt!! guuuuud, nå er jeg missunneli!!!!!

Er her jeg. Kjeder meg voldsomt på sofaen... Moderat svangerskapsforgiftning og ordre om å holde meg i ro...

Oppdatert med Trulte74

er her!

Back
Topp