Opprop 1 Mars

Nate78

Betatt av forumet
Jupp e her enda[:o]

Jeg er her fortsatt jeg også[:(][:(][:(][:(]
Vil ha ut den lille babyen min snart.....

er her enda ja..[8|]
på vei til jordmor nå.. spent hva hun sier.. [8|] [;)]

Hei . Til min store fortvilelse er jeg her enda jeg også [:(]    I natt merket jeg plutselig ingenting og har egentlig sovet greit.

sliten og trøtt men junior vil ikke ut enda!!![:(]
 *please .la meg bli neste kvinne ut*   
4 dager til termin....

Her er jeg!
Tror faktisk vannet mitt holder på å fosse ut... ikke så veldig deilig.
Trodde det skulle være fullt av blod jeg men det er helt klart og kommer rykkvis...
Kanskje det blir fødsel på meg før helgen..

er her jeg og... mens termin i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:@] [:'(]

er jo ikke noe som tilsier at noe vil skje i tiden framover heller!!! [:@]

still here... :) 1 uke og 6 dager igjen til termin.. Høres mye mindre ut en 2 uker :P

Er her...........

E åsså hær, bare 1 uke å 5 daga til termin...[:)] når æ så på kalendern i dag at d va mars, da fikk æ plutseli litt dåli ti...syns d har vært en evihet til termin, men nu syns æ den nærme sæ litt væll fort...

Her er jeg og. Nesten innesnødd... tuller ikke når jeg sier det har kommet over 60 cm snø siden natt til i går. Begynte å tenkt på evnt. fødsel og det trafikkaoset som hersker rundt her nå.... Kniper igjen litt jeg! [;)]

Jeg er her, etter å ha kavet meg frem i snøen til legen og tilbake.
Alt stod bra til med oss begge...

Tviler på at h#n kommer med det første. hehe

TERMIN!!!! Hadde noen "flotte" sammentrekninger (litt værre enn kynnere) i går og i natt, men har nå vedtatt at babyen ikke skal ut før det blir bedre tider for været!! Skal IKKE føde i sånn vær her...

Så til mandag er jeg fødeklar[:D]

Er fortsatt her jeg....sukk....

Er her jeg også.. Driiiitlei og ennå er det en stund igjen til termin.. [>:] KJeeeedelig...

1 uke til termin!!! Men jeg er her jeg, uten tegn til fødsel ... skal til legen i morgen og er spent på hvordan bebien min ligger ... Håper den har festa seg! Krysser alt jeg har..

Nå er det i alle fall mars dere! Så nå kan mars-barna komme som perler på en snor [:D] 

Jeg har fire uker igjen til termin jeg [8|] Men bare 2 uker og 6 dager til mens-termin.. Satser på at babyen kommer da [:)] 

Joda er her i dag også....i dag vil jeg ikke føde dritt vær og LOST på tv i kveld!!!hihi.....[;)][;)]Jordmor i morgen håpet ikke og komme til hun mer egentlig men i morgen er timen så da må jeg nok ditt[;)][:D]

Er her enda, ingen tegn på at noe skjer [:-]

Er her enda jg oxo.. men så er d en stund til termin, jg er jo sist i rekka omtrent:( PUH...

Men d er like greit, da får jg føde på nye fødeavdelingen ved St.Olavs som åpner rundt 8 Mars iallefall, kjempefint og alt nytt.. bare enerom m egne bad, og pappan kan sove hos oss, gleder meg:) 

Back
Topp