Opprop 1.Januar!!

Venter enda.. Aldri gått til termin før så dette er nytt for meg;);)
 
Tusen takk :) Delvis planlagt. Ble satt igang på søndag uten resultat. Åpning kun 1 cm hele veien og ingen rier på alle de dagene. Klarte ikke å ta vannet med den åpningen, var for stramt. Ingen effekt av drypp, kun litt kynnere.
Da var det plan B- keisersnitt.
 
Tusen takk :) Delvis planlagt. Ble satt igang på søndag uten resultat. Åpning kun 1 cm hele veien og ingen rier på alle de dagene. Klarte ikke å ta vannet med den åpningen, var for stramt. Ingen effekt av drypp, kun litt kynnere.
Da var det plan B- keisersnitt.
 
Delvis planlagt. Ble satt igang på søndag uten resultat. Åpning kun 1 cm hele veien og ingen rier på alle de dagene. Klarte ikke å ta vannet med den åpningen, var for stramt. Ingen effekt av drypp, kun litt kynnere.
Da var det plan B- keisersnitt.

Ut skarrem :) Håper formen er fin. Har selv KS om 17 dager :) ❤️
 
Formen er ganske grei. Men sliter med amming da er det vanskelig å finne god stilling pga smerter i operasjonssåret. Håper det blir bedre i morgen.
Uff da, får håpe du får en bedre dag i morgen ;) Husker de smertene fra sist gang. Men du får vel smertestillende der? :eek:
 
Uff da, får håpe du får en bedre dag i morgen ;) Husker de smertene fra sist gang. Men du får vel smertestillende der? :eek:
Får smertestillende. Men ser ut som det funker litt dårlig. Har det greit når jeg oppe. Verst når jeg sitter eller må legge meg på siden i senga. I tillegg har ganske vondt i ribbeina på den ene side, vet ikke hvorfor.
 
Får smertestillende. Men ser ut som det funker litt dårlig. Har det greit når jeg oppe. Verst når jeg sitter eller må legge meg på siden i senga. I tillegg har ganske vondt i ribbeina på den ene side, vet ikke hvorfor.
Isj da. Lite man får gjort da...det leges med tiden :) Men skjønner det er ubehagelig. Du får finne deg gode stillinger i sengen som gjør minst vondt. Lykke til og kos deg :)
 
Back
Topp