Oppmuntringsgave..

fruluna

Forumet er livet
I går kom kjæresten hjem med ny bærbar pc til meg. Han syntes jeg fortjente en liten gave siden jeg har gått gravid i 35 uker nå!!
Kan nok hende han syntes jeg tok litt vel mye beslag på den stasjonære pc`n vi har.. [:D]
Nå har vi iallefall hver vår. Kjekt!

Så snill han er da, har bærbar jeg også, slik at vi har hver vår...[;)]

Så kjekt da, fruluna!

Det var jo en gave til begge to det! Da får mannen tilbake den stasjonære, og du kan hygge deg i godstolen med den ny!

Søt kjæreste du har!

M

Vi har også to...
jeg sitter i stua med den bærbare og han med den stasjonære på datarommet[:D]

*misunnelig*

Det var snilt da!!!!![:D]

for en snill mann du har da!!
grattis med den bærbare.. hvis dere ikke har tråløst nettverk, så må dere få det, da kan du sette deg godt lent tilbake i senga og surfe[:D]

For en kjekk kjæreste du har...... Det var utrolig snillt av han..

Så snill samboer du har! Mannen min kom hjem med nintendo idag, sånn av den gamle typen med super mario spill.. Så har jeg noe å gjøre når jeg blir lei alle hormonbombene her inne mente han![:D][:D]

Så fint gjordt av ham. Grattis med ny pc da.

Koselig gjort...å det va litt av en gave da!!
kansje han har merket at du er her så mye [8D]

Gratulere

Så fin kjæreste du har da. Jeg fikk også bærbare av min kjære. Det er noen mnd siden det nå da. Du trengte nok litt oppmuntring nå!! Håper det går bra med deg!!

Så snill han er da[:)]Tenker du ble gla ja[:)]

Koslig gjort av ham!!! heldig du! og godt med litt oppmuntring for tiden!
Håper alt er bra med deg!

Det var skikkelig snilt av mannen din!! Vi har også hver vår - eller, han har to stasjonære oppe på kontoret, og jeg har min bærbare på lille-stua... greit å ha sin egen ja!

Back
Topp