N namba Forumet er livet 21 Aug 2007 #1 Det er så dødt her inne for tiden. Kan ikke alle sammen lage nye tråder sånn at vi får litt mer liv her inne? Ok, da er det enstemmig vedtatt [:)]
Det er så dødt her inne for tiden. Kan ikke alle sammen lage nye tråder sånn at vi får litt mer liv her inne? Ok, da er det enstemmig vedtatt [:)]
lenemor Forumet er livet 22 Aug 2007 #9 Jeg måtte bare gi meg i går - nettet (eller bv?) gikk så sakte at jeg holdt på å bli sprø... tok flere minutter å lagre et innlegg... [:@]
Jeg måtte bare gi meg i går - nettet (eller bv?) gikk så sakte at jeg holdt på å bli sprø... tok flere minutter å lagre et innlegg... [:@]
N namba Forumet er livet 22 Aug 2007 #10 I dag er det ny dag og nye muligheter alle sammen!! [:)] C' c' c'mon everybody, c' c' c'mon everybody, make some nye innlegg!!
I dag er det ny dag og nye muligheter alle sammen!! [:)] C' c' c'mon everybody, c' c' c'mon everybody, make some nye innlegg!!
cathri Elsker forumet 22 Aug 2007 #11 hehehe alltid med, men må jo være hjemme for å få gjort det. er jo på jobb nå mange av oss og barna i barnehage
hehehe alltid med, men må jo være hjemme for å få gjort det. er jo på jobb nå mange av oss og barna i barnehage