oppmerksomhetsyk

*meggi*

Glad i forumet
kjeder meg rett og slett ihjel.. hmmm sambo er ute og bygger terrasse på andre siden av huset, mens jeg ser på, ikke noe gøy akkurat, men litt selskap er det [8|]
Er småsyk, nyser konstant, kan ikke ta på meg sminke, for det bare renner fra øye hele tiden det kiler sånn.. *ler*

Irriterer meg at det er søndag, for da kan ikke jeg bruke penger.. og penger liker jeg å bruke når jeg kjeder meg.. Å gå på tur er ikke noe for meg, ihvertfall ikke i min form for øyeblikket, kino er så kjedelig, har enten sett alt, eller så er det bare møkk på programmet. kunne tenkt meg en tur på akvariet, men det tar jeg neste helg med min søster sammen med ungene hennes, det blir koselig det.. Men i DAG ????

har dere noen ideer ?    *sukk*[:-]

hehe,jeg har akkurat samme problem! Kjeder meg litt,så jeg prøver å gjøre litt husarbeid. Mannen er fortsatt i USA så lite selskap her [:(] Utenom tulla i magen da [:D]

Tenkte jeg kanskje skulle ta meg en tur på kino eller så skal jeg vaske klær,gulv og kjøkken [:)] Kanskje systematisere noen bilder i arkivet mitt [:)] Alt som får tiden til å gå!

Kanskje du kan bake/lage noe god mat?

man skulle jo tro det, men det er bare forkjølelsen min.
Har sjekket meg for allergier for en stund siden pga konstant tett i nesen og masse problemer med mandlene, men det var ikke noe annet enn at jeg reagerer mer enn normalt på støv, men dette er bare forkjølelsen min.
Mandlene fikk jeg fjernet, så jeg sliter heldigvis ikke med det lengre, men har fremdeles ofte tett nese, så det kunne være polypp, men det var det heller ikke *ler*
Så ikke vet jeg.. Men vet at det ikke er en form for allergi ihvertfall..
Pleier ikke du å være mer nysete og sånn når forkjølelsen er på god gang ?
Jeg har det ihvertfall slikt [:)]

tett i nesen og TOM for nesespray.. KRISEEee.. Må jeg virkelig ut døren og ned på bensinstasjonen ?   *sukk*

Vet ikke jeg, oppdaterer dere senere... hehe

Jeg har det de kaller "uspesifiserte allergier", dvs. de er sikre på at jeg er allergisk, de vet bare ikke mot HVA!
Har fått negative resultater på alle pollentester, men fikk skikkelige allergiproblemer i fjor når våren kom.
Går på allergimedisiner som hjelper mot mange av de tidligere "evige" forkjølelsene mine - sliter fremdeles med litt tett nese og slik, men har blitt bedre.

Back
Topp