Opplevde du svangerskapskvalme

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Noen som har vært kvalme de første månedene? Kanskje enda?

Jeg var kvalm fra uke 8 og er det til tider enda nå i uke 19, men er mye bedre da :)

Jeg begynte i uke 8 og er nå 20+6 og har det enda :(

Jeg var kvalm fra uke 8 og er det til tider enda nå i uke 19, men er mye bedre da :)

Samma her..kvalm å spying fra uke 8 te ca uke 20 nå..

Kvalm fra midt i uke 5. Ga seg litt etter litt etter uke 10. Blir småkvalm om jeg spiser dårlig en dag eller er veldig sliten.

Bare litt

Kvalm fra uke 8-16. Er 19+3 idag, savner ikke kvalmen for å si det sånn :p

Kvalme fra ca uke 8, er nå 21+3 og plages enda med kvalme og oppkast. Men det har bedret seg. Har noen fine dager innimellom hvor jeg spiser alt jeg ikke klarer å spise på kvalmedagene... :P

Igrunn ikke veldig kvalm, ikke slik det har vært tidligere i alle fall, men kastet opp senest i dag 21+5

Kvalm fra rundt uke 6/7, begynte ikke å kaste opp før i uke 11-12. Hender at jeg kaster opp innimellom nå, er 18+6 i dag :)

Ikke vært kvalm. Brekt meg litt på noen smaker, men det har kun skjedd totalsett 3 ganger xD

Kvalmen kom uke 5 og begynte og kaste opp i uke 7 og kaster fremdeles opp og er kvalm iblant men heldigvis ikke sånn som det var for noen få uker siden :) merke jeg ofte blir kvalm og spyr om jeg anstrenger meg mye er sliten eller spiser for mye er nesten ikke plass til noe mat lengre :P

Ikkje kvalm i da heila tatt, og reagere ikkje på noken lukter eller smak :)

Jeg var jevnt over LITT kvalm frem til uke 11, da var det stopp :)
Det gikk heldigvis over da jeg spiste, så Ritz pakken var alltid i umiddelbar nærhet :)

I dette svangerskapet var jeg veldig kvalm i begynnelsen. Frem til uke 12-13 ca...
Mens i forrige svangerskap var jeg helt fin i formen fram til de to-tre siste månedene ca, da ble jeg veldig dårlig.. så det var veldig forskjellig :P Vet ikke om det har noe sammenheng med at jeg fikk gutt sist, men venter jente denne gangen :P

Vært mye kvalm - fra uke 5-6 og frem til og med uke 16-17. Kan fremdeles bli kvalm innimellom, virker som om det nå er mer knyttet til hvor sliten jeg er. Er uke 20 nå.

Litt kvalm av og til å de siste to månedene har jeg kastet opp

Kvalm fra uke 8 ca.. Er enda kvalm men kunn om mårra. Men gir seg ikke før utpå formiddagen. Strever mye med migrene ,da kaster jeg opp

Back
Topp