Opplevd sen befruktning?

ipoki

Glad i forumet
Noen som har opplevd at flere egg har latt deg befrukte 2 dager etter uttak?

Hadde uttak i går med 11 egg ut, kun 3 var befruktet i dag. Men de ville se an til i morgen om det ble noen fler, de turte ikke dyrke til blasto om det bare var 3 som blir befruktet.

Andre med erfaringer rundt dette?
Er alt håp ute for de andre eggene?

Skjedde meg, 6 egg etter 1 dag ble plutselig til 7 dagen etter :)

Hadde uttak i går med 11 egg ut, kun 3 var befruktet i dag. Men de ville se an til i morgen om det ble noen fler, de turte ikke dyrke til blasto om det bare var 3 som blir befruktet.

Jeg har fått flere på frys, MEN har bare fått vitale graviditeter på fersk 2-3 dagers egg. Så heia 2-3 dagers egg!!!

Har en sønn på ferskt 2- dagers egg og nå 17 uker på veg med ferskt 3- dagers egg. Alle mine flotte blastocyster ble det aldri noe av. To neg, to aborter og en som ikke ville vokne fra frysern.

Så ikke bli lei deg eller mist troen om du ikke får blastocyster.

Du kan helt fint bli gravid på de som nå er befruktet.

Syns dog du burde få to inn på en gang hvis det blir de 3. Det burde du diskutere med legene. Da blir du sikret to sjanser på en gang i hvert fall, slik jeg tenker.

Tvi, tvi . Masse lykke til.

Tenk positivt :happy::Heartred

Jeg har fått flere på frys, MEN har bare fått vitale graviditeter på fersk 2-3 dagers egg. Så heia 2-3 dagers egg!!!

Har en sønn på ferskt 2- dagers egg og nå 17 uker på veg med ferskt 3- dagers egg. Alle mine flotte blastocyster ble det aldri noe av. To neg, to aborter og en som ikke ville vokne fra frysern.

Så ikke bli lei deg eller mist troen om du ikke får blastocyster.

Du kan helt fint bli gravid på de som nå er befruktet.

Syns dog du burde få to inn på en gang hvis det blir de 3. Det burde du diskutere med legene. Da blir du sikret to sjanser på en gang i hvert fall, slik jeg tenker.

Tvi, tvi . Masse lykke til.

Tenk positivt :happy:[emoji813]red
Takk for oppmuntrende ord [emoji173]

Blir det innsett i morgen, tenkte jeg å spørre om å sette inn 2. Er tross alt andre ferske forsøket nå.

Takk for oppmuntrende ord [emoji173]

Blir det innsett i morgen, tenkte jeg å spørre om å sette inn 2. Er tross alt andre ferske forsøket nå.
Høres lurt ut, ville gjort det selv om jeg var deg :) masse lykke til [emoji173] [emoji173]

Ble ikke noe fler desverre.. Men fikk 1 perfekt inn og 1 de skal prøve å dyrke over helgen, og 1 falt ifra. Så da er det bare å ruge da!

Ble ikke noe fler desverre.. Men fikk 1 perfekt inn og 1 de skal prøve å dyrke over helgen, og 1 falt ifra. Så da er det bare å ruge da!

1 perfekt kan være bra nok det!
Da jeg ble gravid med sønnen vår fikk jeg selv bare ett inn og ett på frys, så det skal kun ett gullegg til!

Det er så lett å glemme når man leser om alle de som fikk mange på frys.

Lykke til nå, og husk å glede deg over at du er ruger.
Akkurat nå er du graviiiiiid!!!

Hurra.

3 hos meg er befruktet og de vil dyrke blasto! Hvorfor tørr de det med mine egg?[emoji33]
Her har de ikke sagt at de skal se an eller noe! Fikk beskjed om å komme onsdag...
Uff, blir så nervøs av dette[emoji849]

3 hos meg er befruktet og de vil dyrke blasto! Hvorfor tørr de det med mine egg?[emoji33]
Her har de ikke sagt at de skal se an eller noe! Fikk beskjed om å komme onsdag...
Uff, blir så nervøs av dette[emoji849]
Jeg hadde dårlig uttelling på egg ved første forsøk også, pga ICSI.. vet ikke om det har noe å si?

Back
Topp