Opplevd av UL ikke stemmer?

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Fikk vite på ul i dag, 13+5 at vi venter ei jente (etter fire gutter). Jordmor var så sikker hun kunne bli, sjekket flere ganger og viste oss både at det var flatt på toppen (sett fra siden) og at hun så tre streker sett nedenifra (som visstnok skal være kjønnslepper og klitoris). Vi er helt satt ut og jeg har allerede kjørt rett ut og handlet jenteklær for over 1100,-:hilarious:

MEN så begynner jeg å tenke... Hva om det er feil?? Hvor vanlig er det å ta feil når dem er så sikkre?:nailbiting: noen som har opplevd det?

Alle jeg kjenner som har hatt UL i uke 13 og har fått vite kjønn, har det stemt på :) så håper det stemmer for dere å, ellers så er det jo søtt med rosa gutt å? :knegg:

Håper det stemmer både for deg og meg selv! Var 12+5 og jm var like sikker som hos deg. Viste også til meg hvorfor hun mente det var jente. Tørr ikke å slippe jubelen helt enda så jeg skjønner at du ble litt i tvil etterpå:wtf:

Jeg har en venninne som de tok feil på i uke 14, men det var den andre veien. Fikk beskjed om at de ventet gutt, men på oul var det plutselig ei jente :cat:

Alle jeg kjenner som har hatt UL i uke 13 og har fått vite kjønn, har det stemt på :) så håper det stemmer for dere å, ellers så er det jo søtt med rosa gutt å? :knegg:

Håper virkelig det er riktig ja!:wacky: ellers blir det en temmelig rosa gutt ja! Haha.. har vert gjennom hele fargekartet og typer tøy på klær til guttene nå utenom rosa kjoler. Sååå jeg tipper det blir MYE rosa kjoler:hilarious:

Håper det stemmer både for deg og meg selv! Var 12+5 og jm var like sikker som hos deg. Viste også til meg hvorfor hun mente det var jente. Tørr ikke å slippe jubelen helt enda så jeg skjønner at du ble litt i tvil etterpå:wtf:

Jeg skal helt ærlig si at jeg klarte ikke å se helt tydelig når hun forklarte fordi jeg var så sykt satt ut:hilarious: men så lenge hun som jan det så det, også flere ganger, så må jeg jo kunne stole på det håååper jeg:female tenk da, blir vi jentemødre også likevell:Heartpink

Jeg har en venninne som de tok feil på i uke 14, men det var den andre veien. Fikk beskjed om at de ventet gutt, men på oul var det plutselig ei jente :cat:

Neei, det er akkurat slike historier jeg ikke vil høre:wideyed: men det var jo det jeg fisket etter med innlegget, finne ut om det er vanlig å se feil¯\_(ツ)_/¯

Håper vi får en bekreftelse på OUL og kan stole helt på det da:Heartpink

Her har alle vært riktig tippa av JM og alle tre har vært det jeg har følt selv faktisk :p
Nå er jeg litt mer usikker, drømt at det er jente og hva hun skal hete. Føler det er jente og JM tippet det. Men venter til OUL før jeg handler :p

Back
Topp