OPPLAND

litani

Blir kjent med forumet
Hei jenter; )

Er det noen av dere som bor i nærheten av Hadeland, gjerne gran kommune?

ORIGINAL: perle84

jeg bor på gjøvik :) ca 45 min unna gran med bil

ååå, så kult.
Føler meg sååå alene her, er liksom ingen fra hadeland (ikke som jeg har sett)
Du veit ikke om det er satt opp noen felles møter for juni mammar i vårt nærområdet?
kunne godt tenkt meg og fått kontakt med noen flotte juni mammaer man kan dele litt ting med og som bor i nærheten slik at man event ved senere anledning kan møtes[:D]

har ikke sett at det har vert satt opp noen møtrt(treff) for juni mammaer i oppland omerådet.
Hadde vært koslig og møtt noen fra omerådet ja, kjenner så og si ingen her oppe som er i samme situasjon.

ORIGINAL: perle84

har ikke sett at det har vert satt opp noen møtrt(treff) for juni mammaer i oppland omerådet.
Hadde vært koslig og møtt noen fra omerådet ja, kjenner så og si ingen her oppe som er i samme situasjon.

Er jo så kjedelig og sitte sånn som oss, når "alle" andre skriver så mye om fine treff osv osv.
Hadde vert artig og fått samlet og satt opp ett treff;)

Jeg bor i Søndre Land, ca 1 time fra Gran, å 20 min fra Gjøvik [:)] Går til fotograf på Gran med magen min [:D][:D] Så er på Gran jevnlig [:)] Tasseline her inne bor i Oslo, men hun går også til den samme fotografen sammen med meg [:)]

Ett treff hadde vært veldig morsomt!!! [:)]

Hei hei; ) går du til andvort?

Skulle virkelig prøvd og få med noen jenter og møttes. behøver ikke være så mange heller; )
Jeg er iallefall med på ett møte om noen andre vil????
[:)][:D]

ORIGINAL: litani

Hei hei; ) går du til andvort?

Skulle virkelig prøvd og få med noen jenter og møttes. behøver ikke være så mange heller; )
Jeg er iallefall med på ett møte om noen andre vil????
[:)][:D]

Går til Andvord ja [:)] KOm ikke på navnet i farta [8D] Venninna mi er lærling der [:D] 

Hvor skal vi eventuelt treffes da? [:)]

burde treffes slik at det blir ca like langt for alle da; ) også på ett sted som det er litt og velge i av ting og se på, sitte og ta en kaffe osv.

Kan jeg foreslå Gjøvik?

Er med på gjøvik jeg[:D]

ORIGINAL: litani

Er med på gjøvik jeg[:D]

[:D][:D]

Dere andre da?!?

Back
Topp